چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مقالات لوله های پلاستیکی

دسته بندی ها:
۱۹ تير ۱۴۰۲

نکاتی ساده در شناسایی کیفی لوله و اتصالات upvc‎

لوله واتصالات یو- پی وی سی( U-PVC) محصولات بدون نرم کننده یا پی وی سی سخت هستند که به علت کارا بودن پلیمر پایه یکی از بهترین گزینه ها برای کاربردهای مختلف از جمله ابرسانی فاضلاب کشاورزی برق مخابرات صنایع شیمیایی زهکشی و جداره چاه در رده های مختلف فشاری و بدون فشار (ثقلی ) به حساب می ایند.

ادامه مطلب
۲۱ فروردین ۱۴۰۲

نوار تیپ (Tape) آبیاری قطره ای چیست؟

یکی از تجهیزات آبیاری قطره‌ای نوار تیپ می باشد که بیشتر برای کشت‌های ردیفی مورد استفاده و بهره برداری قرار می‌ گیرد. در کشاورزی برای آبیاری گیاهان ردیفی (مانند گل کلم، کاهو، فلفل، پنبه) و نیز گیاهان زراعی (گندم، ذرت، حبوبات) وسیله پخش آب به اندازه کافی نزدیک گیاه نصب می ‌شود تا آب از طریق نفوذ عمقی در خاک به محدوده ریشه گیاه برسد.

ادامه مطلب
۱ بهمن ۱۴۰۱

بازار لوله های CPVC در منطقه GCC در سال 2022

اندازه بازار لوله های پلی وینیل کلراید کلرینه شده (CPVC) در منطقه شورای همکاری خلیج فارس(GCC) در سال 2021 به 472.1 میلیون دلار رسید.

ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۴۰۱

آشنایی با مراحل تولید لوله پلی پروپیلن

از مهم‌ترین و پرکاربردترین لوله‌ها در صنعت ساختمان‌سازی، لوله‌های پلی پروپیلنی یا لوله PP هستند. این لوله در سایزهای مختلف و در کاربردهای مختلف تولید می‌شود. کاربرد و موارد استفاده لوله پلی پروپیلن PP بسیار رایج است، این جنس لوله اغلب مورد مصرف در آبرسانی ساختمان که به لوله سفید معروف هستند قرار می‌گیرد و معمولا در سایزهای ۲۰ الی ۶۳ تولید می‌شوند.

ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۴۰۱

لوله کشاورزی چیست؟

کشور ما با توجه به شرایط آب و هوایی و خشکی که در آن قرار دارد همواره درگیر مشکل کمبود آب بوده است که این مشکل شامل بخش کشاورزی نیز می شود.

ادامه مطلب
۱۹ مرداد ۱۴۰۰

معایب لوله پلی اتیلن غیر استاندارد، مشکلات و خسارت جبران ناپذیری که در روند انتفال آب کشاورزی بوجود می آورد

لوله پلی اتیلن غیر استاندارد، لوله پلی اتیلن درجه 2 یا لوله پلی اتیلن کابلی عبارتهایی که ذکر شد، نام‌هایی است که برخی دلالان برروی لوله پلی اتیلن ضایعاتی و غیر استاندارد خود نهادند و به هیچ وجه ارزش خرید ندارد و فروشنده و تولید کننده آن با این کار و نهادن اسامی این چنینی قصد فریب شما را دارد.

ادامه مطلب
۱۱ شهریور ۱۳۹۹

نصب لوله PVC در ساختمان­ های بلند (بخش اول)

طبق آیین نامه‌های بین المللی، یک ساختمان مرتفع به ساختمانی با طبقاتی اشغالی که بیش از 23 متر بالاتر از پایین‌ترین سطح دسترسی وسایل نقلیه آتش‌نشانی قرار دارد، گفته می‌شود (سطحی که دستگاه آتش‌نشانی می‌تواند عملیات آتش‌نشانی را انجام دهد).

ادامه مطلب
۱۲ خرداد ۱۳۹۹

نگاهی به تاریخچه لوله های تک لایه در دنیا و ایران

اولین بار در دنیا، لوله و اتصالات پلی پروپیلن راندوم کو پلیمر نوع سوم (PP-R80) (لوله های تک لایه پلی پروپیلن) برای استفاده در سیستم های آب سرد و گرم مصرفی توسط شرکت Aquatherm آلمان تولید و با نام تجاری Fusiotherm در اوایل دهه 1980 عرضه گردیده است.

ادامه مطلب
۲۲ آبان ۱۳۹۸

قیمت لوله پلی اتیلن فشار قوی

لوله‌های پلی اتیلن تک جداره تماما لوله‌های فشار قوی هستند که البته واژه فشار قوی واژه‌ای نامفهوم در لوله‌های پلی اتیلن می‌باشد. لوله‌های پلی اتیلن فشار قوی در نظر عام به لوله‌هایی با ضخامت بالا گفته می‌شود که این نظر با پیشرفت علم و نوآوری در زمینه مواد اولیه پلی اتیلن منسوخ گردیده است. این نوع لوله‌ها برای استفاده در فشارهای 2 تا 30 بار، مناسب میباشند.

ادامه مطلب
۶ آبان ۱۳۹۸

لوله پلی اتیلن آبیاری چیست؟/ انواع لوله‌های پلی اتیلن آبیاری

لوله پلی اتیلن پر کاربردترین نوع لوله در سیستم‌های آبیاری تحت فشار و آبیاری قطره‌ای می‌باشد و سیستم‌های آبیاری تحت فشار یکی از سیستم‌های آبیاری مناسب برای بهره‌وری بیشتر از منابع آب است.

ادامه مطلب
۱ آبان ۱۳۹۸

لوله پلی اتیلن کلافی چیست؟/ کاربرد لوله‌ پلی اتیلن کلافی

لوله پلی اتیلن کلاف تنها لوله‌ای است که امکان تولید به صورت کلاف در سایز و فشار‌های متوسط را دارد.

ادامه مطلب
۲۲ مهر ۱۳۹۸

معایب لوله پلی اتیلن

معایب لوله پلی اتیلن را بسیار باید موشکافانه و با احتیاط بررسی نمود، لوله پلی اتیلن آنقدر مزایا دارد که وارد نمودن ایرادی به آن بسیار سخت و با اما و اگر روبرو خواهیم بود.

ادامه مطلب
مقالات پربازدید
جدیدترین مقالات
مقالات برگزیده
همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟