چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۳۰ آذر ۱۴۰۱

مشکلات احتمالی در فرآیند تزریق پلاستیک

مشکلات احتمالی در فرآیند تزریق پلاستیک، پس از ساخت دستگاه‌های تزریق پلاستیک، پدیدار شد. با وجود انکه ساخت دستگاه‌ تزریق پلاستیک و قالب تزریق پلاستیک کار تولیدکنندگان را تا حد زیادی ساده کرد، اما با وجود اتوماتیک شدن دستگاه‌ها، هنوز هم احتمال بروز مشکلات تزریق پلاستیک وجود دارد که می‌توانند به روش‌های مختلفی روی محصول نهایی تاثیر بگذارند.

ادامه مطلب
۲۹ آذر ۱۴۰۱

نکات ایمنی کار با دستگاه تزریق پلاستیک

هر وسیله و دستگاهی که ساخته می‌شود، علاوه بر امکانات و راحتی که در اختیار انسان‌ها قرار می‌دهد، مضراتی هم برای انسان‌ها دارد. بعنوان مثال وسایل نقلیه ار جمله خودرو علاوه بر آنکه زندگی را برای بشریت آسان کرده است، روزانه جان بسیاری از انسان‌ها را می‌گیرد. برای استفاده از هر وسیله‌ای باید با نکات ایمنی استفاده از آن آشنا باشیم تا دچار خسارات مالی و از همه مهم‌تر جانی نشویم.

ادامه مطلب
۲۸ آذر ۱۴۰۱

تولید محصولات پلاستیکی با دستگاه تزریق پلاستیک

بسیاری از وسایلی که بطور روزمره در زندگی استفاده می‌کنیم از جنس پلاستیک هستند. در حال حاضر تصور زندگی انسان‌ها بدون پلاستیک سخت است. روش‌های تولید متفاوتی برای تولید محصولات پلاستیکی وجود دارد که یکی از پر کاربردترین آن‌ها قالب گیری تزریقی با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک است.

ادامه مطلب
۳۰ آبان ۱۴۰۱

لوازم جانبی دستگاه تزریق پلاستیک

با افزایش مصرف محصولات پلاستیکی، ماشین و دستگاه‌های موجود در خط تولید این محصولات اهمیت بسیاری یافته اند که یکی از دستگاه‌های پرکاربرد در این صنعت، دستگاه تزریق پلاستیک است. با توجه به نیاز حذف نیرو انسانی و افزایش دقت و سرعت در تولیدات، در کنار این دستگاه از تجهیزات اتوماسیون استفاده می‌شود که ما قصد داریم در این مقاله به صورت کامل و مفید به آشنایی با لوازم جانبی دستگاه تزریق پلاستیک بپردازیم. همراه ما باشید.

ادامه مطلب
۳ دى ۱۳۹۷

همه چیز درباره قالب تزریق پلاستیک

در گذشته، تولید قالب‌های تزریق پلاستیک با هزینه بسیار بالایی همراه بود. این قالب‌ها عموماً تنها در تولید انبوه و جایی که هزاران نمونه از محصولی مورد نیاز بود، مورد استفاده قرار می‌گرفتند. قالب‌ها معمولاً از فولاد سخت، فولاد از پیش سخت‌شده، آلومینیوم و آلیاژهای مس-بریلیم ساخته می‌شوند.

ادامه مطلب
۵ خرداد ۱۳۹۷

اشتباهاتی که در هنگام خرید دستگاه تزریق پلاستیک ممکن است مرتکب شوید!

همواره در زمان تصمیم گیر برای خرید دستگاه های تزریق پلاستیک و آغاز به کار و یا گسترش یک واحد تولیدی نکاتی وجود دارند که در صورت رعایت نکردن، در بلند مدت و یا در مدت زمانی کوتاه سیستم تولید را با مشکلات جدی مواجه می نمایند.

ادامه مطلب
۲۲ فروردین ۱۳۹۷

دستگاه تزریق پلاستیک چیست؟ آشنایی با انواع دستگاه ها، اجزا و کاربردها

دستگاه تزریق پلاستیک یا (Injection molding machine) که به عنوان پرس تزریق نیز شناخته می‌شود، دستگاهی برای تولید محصولات پلاستیکی توسط فرآیند قالب‌گیری تزریقی است.

ادامه مطلب
مقالات پربازدید
جدیدترین مقالات
مقالات برگزیده
همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟