جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۴ دى ۱۴۰۱

پی وی سی (PVC) چیست؟ آشنایی با کاربرد و ویژگی‌های پلی وینیل کلراید

پی وی سی یا پلی وینیل کلراید با نام اختصاری «PVC»، نوعی پلیمر ترموپلاستیک است که به طور گسترده، برای تولید محصولات پلاستیکی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پلیمر سالیانه در حدود ۴۵ میلیون تن در جهان تولید می شود و پس از PE و PP سومین پلیمر پر مصرف در جهان است.

ادامه مطلب
۱۳ شهریور ۱۴۰۱

افزودنی‌های موثر در دمای نرم شدگی PVC

پلی وینیل کلراید (PVC)، یکی از ارزشمندترین ترموپلاستیک‌هاست که در طیف وسیعی از کاربردها استفاده می‌شود. این پلیمر به دلیل قیمت مناسب، فرآیندپذیری آسان، تنوع خواص فیزیکی و مکانیکی (از طریق اضافه کردن انواع افزودنی‌ها) و طول عمر بالا، در صنایع مختلفی مانند ساختمان، خودرو، تجهیزات پزشکی و بسته‌بندی کاربرد دارد.

ادامه مطلب
۱۰ مرداد ۱۴۰۱

فرمولاسیون پی وی سی سخت برای اکستروژن

اکستروژن پی وی سی سخت به عنوان فرآیند غالب در صنعت وینیل در ایالات متحده ظاهر شده است و در حال حاضر بیش از 70 درصد از کل PVC فرآوری شده را تشکیل می دهد، نه تنها برای لوله و اتصالات، بلکه برای محصولات ساختمانی مانند دیوارپوش، خطوط پنجره، لوله فومی و پروفیل، نرده، و ورق کاربرد دارد.

ادامه مطلب
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

آشنایی با فرایند تولید VCM و PVC

صنعت پی وی سی با استفاده از اتیلن و کلر بدست آمده از صنایع پایه پتروشیمی و صنعت سودا ،یک ماده اولیه واسطه به نام اتیلن دی کلراید(EDC) تولید می کند. سپس EDC بر اثر کراکینگ حرارتی VCM تولید می کند و سرانجام VCM برای تولید PVC پلیمریزه می شود.

ادامه مطلب
۴ اسفند ۱۴۰۰

آشنایی با انواع گریدهای گرانول پی وی سی (PVC) و کاربردهای آن

برای خرید گرانول پی وی سی می توانید با شرکت سپند پلیمر، تولیدکننده گرانول های PVC و شماره 09122030542 تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

ورق پی وی سی (PVC) چیست؟ آشنایی با مزایا و کاربردهای ورق PVC

ورق های پی وی سی (PVC) یکی از پرکاربردترین محصولات مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی است که از جنس پلی وینیل کلراید (PVC) است. در این مقاله، به بررسی انواع، کاربردها، مزایا و معایب این محصول پلاستیکی پرداخته ایم.

ادامه مطلب
۵ مرداد ۱۳۹۸

لوله چیست؟ پی وی سی Pvc چیست؟ معرفی انواع لوله های پی وی سی

دو فرآیند اصلی که در تولید لوله PVC استفاده می‌شود، عبارتند از اکستروژن برای تولید محصولات پیوسته نظیر لوله PVC، و قالب‌گیری برای محصولات مجزا نظیر اتصالات.

ادامه مطلب
مقالات پربازدید
جدیدترین مقالات
مقالات برگزیده
همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟