پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

صنعت پلاستیک

۲۹ آذر ۱۴۰۲

بازارهای PP و PE در خاورمیانه با نرخ نزولی سال 2023 را پایان می دهند

در خاورمیانه، جو نزولی برای دومین ماه متوالی در بازار غبله دارد. بازارهای PP و PE که در پایین‌ترین سطح بیش از 3 سال خود قرار داشتند، در میان عوامل بنیادی ضعیف جهانی و فعالیت‌های خرید منطقه‌ای در پایان سال، تحت فشار باقی ماندند.

ادامه مطلب
۲۱ آذر ۱۴۰۲

روغن‌گیری از پلاستیک

تکنولوژی‌ بازیافت پلاستیک‌ها به قدری پیشرفت کرده که دیگر پلاستیک غیرقابل بازیافت یا وجود ندارد یا بسیار نادر است. در یکی از تکنولوژی‌های نوین‌ بازیافت، اگر پلاستیک‌ به قدری فرسوده باشد که در فرآیندهای رایج بازیافت نشوند، می‌توان از آنها در تولید روغن‌هایی استفاده کرد که اغلب ویژگی‌های روان‌کارهای رایج را دارد؛ حتی می‌تواند مجددا به پلاستیک تبدیل شود.

ادامه مطلب
۱۹ آذر ۱۴۰۲

دو مخزن پرطرفدار مجتمع پلاستیک طبرستان

امروزه بیش از هر زمان دیگری از تانکر و مخازن پلاستیکی (پلی اتیلن) استفاده‌های گوناگونی می‌شود. کشاورزان و باغداران برای آبیاری باغ و مزارع، بهداشت شخصی، آبیاری گیاهان و درختان و مصارف خوراکی از آب استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب
۱۶ مهر ۱۴۰۲

پارافین رنگ‌بَری سفید با فلش ۲۲۰ ویژه گرانول سازی + قیمت و کاربرد

پارافین مایع رنگ‌بَری یا white oil، از محصولات شرکت روناک شیمی سپهر است.

ادامه مطلب
۱ مهر ۱۴۰۲

سازگاری انواع لیفتراک با پالت پلاستیکی

لیفتراک ها و پالت ها شرکای جدایی ناپذیری در حمل و نقل مواد و تدارکات هستند و هر نوع پالت برای کار یکپارچه با انواع مختلف لیفتراک طراحی شده است. در میان انواع مختلف پالت، پالت های پلاستیکی به دلیل دوام، تطبیق پذیری و پایداری محبوبیت قابل توجهی به دست آورده اند.

ادامه مطلب
۲۷ شهریور ۱۴۰۲

معرفی انواع تسمه بسته بندی مورد استفاده در صنایع مختلف

تسمه بسته بندی یک ابزار کاربردی و مهم در بسته‌بندی کالاها؛ به‌ویژه کالاهای در معرض آسیب یا جابه‌جایی متعدد است. این محصولات همراه با دستگاه تسمه‌کش در خط تولید و بسته‌بندی بسیاری از صنایع نقش برجسته‌ای دارند. آن‌ها با هدف افزایش بازدهی، سرعت و جلوگیری از واردشدن خسارت‌های متعدد به محصول ساخته می‌شوند.

ادامه مطلب
۲۷ شهریور ۱۴۰۲

کاربرد پالت های پلاستیکی سنگین در صنایع مختلف

پالت های پلاستیکی به دلیل تطبیق پذیری، دوام و مقرون به صرفه بودن، دنیای حمل و نقل مواد و لجستیک را متحول کرده اند. در میان انواع مختلف پالت‌های پلاستیکی موجود، پالت‌های پلاستیکی سنگین وزن به‌عنوان راه‌حل‌های قوی طراحی شده‌اند تا نیازهای سخت‌گیرانه صنایع متعدد را برآورده کنند.

ادامه مطلب
۱۰ تير ۱۴۰۲

مزایای پالت های پلاستیکی در صنعت بسته بندی

پالت های پلاستیکی به دلیل مزایای بی شماری که نسبت به پالت های چوبی سنتی دارند، به عنوان یک انتخاب محبوب در صنعت بسته بندی مطرح شده اند. در این مقاله، نقش و مزایا پالت‌های پلاستیکی در بسته‌بندی را بررسی می‌کنیم، و به کاربرد آن‌ها در صنایع مختلف بحث می‌کنیم.

ادامه مطلب
۱۴ فروردین ۱۴۰۲

معرفی انواع مخازن قابل دفن

امروزه در بسیاری از کارخانه‌ها و همچنین محل زندگی افراد، از مخازن نگهداری سیالات و آب آشامیدنی در حجم‌های متفاوت استفاده می‌شود.

ادامه مطلب
۲۷ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با تولید مخازن از جنس پلی اتیلن به روش چرخشی

مخزن پلی اتیلن یکی از محصولات مهم برای ذخیره سازی مایعات در حجم بالا است که در بسیاری از صنایع کاربرد دارد و در مدل‌های متنوعی وارد بازار می‌شود. این نوع مخازن با توجه به ویژگی‌هایشان طی روش‌های متفاوت تولید می‌شوند.

ادامه مطلب
۲۷ اسفند ۱۴۰۱

راه‌های جلوگیری از یخ زدن مخزن ذخیره آب پلی‌ اتیلن

یکی از پرکاربردترین مخازن، مخزن پلی اتیلن است. این نوع مخزن به‌ دلیل ویژگی‌ها و مزایای بسیاری که دارد در صنایع گوناگونی از جمله کشاورزی، دامداری، باغداری، ساختمان‌سازی و … کاربرد فراوان دارد. از این مخازن در فصول گرم و سرد سال به منظور ذخیره‌سازی انواع مایعات از جمله آب استفاده می‌شود. حال موضوعی که حائز اهمیت فراوان قرار می‌گیرد راه‌های جلوگیری از یخ زدن مخزن پلی‌ اتیلن است. به همین منظور ما در این مقاله به معرفی برخی از راه‌های جلوگیری از یخ زدن آب درون مخازن‌ پلی اتیلن پرداخته‌ایم.

ادامه مطلب
۲۷ اسفند ۱۴۰۱

مخزن یک لایه و سه لایه چه تفاوتی دارند؟

مخازن پلاستیکی جزء وسایل ذخیره‌سازی مایعات از جمله آب‌های قابل شرب و آب آشامیدنی محسوب می‌شوند. انواع مخزن آب در طرح‌ها و انواع مختلفی به صورت تک لایه، دو لایه، سه لایه و بالاتر تولید می‌شوند. هر کدام از این مخازن، ویژگی‌ها و کاربرد خاصی دارند.

ادامه مطلب
مقالات پربازدید
جدیدترین مقالات
مقالات برگزیده
همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟