جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
چگونه به عنوان یک مدیر مشارکت بیشتری داشته باشیم؟

راهنمای هارواردبیزنس‌ری‌ویو برای تعامل موثرتر مدیر با اعضای تیم

چگونه به عنوان یک مدیر مشارکت بیشتری داشته باشیم؟

مدیریت موثر تیم، به ویژه در زمان تغییر و نااطمینانی، نیازمند مشارکت و همکاری است. نشریه هاروارد بیزنس ری‌ویو یاد داده است که چگونه می‌توانید این مهارت حیاتی را کسب کنید.

ابتدا، به دنبال سرنخ‌هایی باشید که نشان دهد چه چیزی با فرهنگ سازمان شما مطابق است و چه چیزی با آن سازگاری ندارد. در جلسات، به اثرگذارترین مدیران توجه کنید و نحوه ارتباط آنها را مشاهده کنید. آیا رویکرد آنها با شما متفاوت است؟ وقتی "قوانین" بازی را درک کنید، در موقعیت بسیار بهتری برای آن خواهید بود.

بعد، هنگام دفاع از یک پروژه، میدان مبارزه خود را عاقلانه انتخاب کنید. پروژه، سیستم گردش‌کار یا حوزه‌ای را انتخاب کنید که در آن متحدان قوی دارید و از تخصص لازم برای آن برخوردارید. چون اینها زمینه‌هایی هستند که برای مشارکت موثر شما آماده هستند. همانطور که اقدامات خود را دنبال می‌کنید، از اینکه بازخوردهای دیگران را جویا شوید، نترسید. به دنبال نظرات و پیشنهادات همکاران و گزارش‌ آن‌ها باشید تا بهتر متوجه شوید که رویکردتان چگونه دیده می‌شود و دفعه بعد برای اینکه نفوذ بیشتری داشته باشید، چه کارهایی می‌توانید انجام دهید. هدف شما ایجاد ائتلاف‌هایی برای جلب حمایت از ایده‌هایتان و ایجاد حس مالکیت مشترک بر پروژه است.

در نهایت، پذیرای ایده‌های دیگران باشید. این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید: برای آنکه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید، باید خودتان هم برای تحت تأثیر قرار گرفتن آماده باشید.

منبع: فردای اقتصاد


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

نظرات کاربران

ارسال دیدگاه
همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟