یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
چگونه به عنوان یک مدیر از پیشرفت شغلی خود غافل نشوید؟

چگونه به عنوان یک مدیر از پیشرفت شغلی خود غافل نشوید؟

وقتی یک مدیر باشید، زمان شما محدود است و امور زیادی هستند که توجه شما را می‌طلبند. در چنین شرایطی این احتمال زیاد است که به راحتی از رشد و پیشرفت شغلی خود چشم بپوشید.

اما مهم است که زمانی را به پیشرفت خود اختصاص دهید، زیرا مسئولیت‌های روزانه مدیریت یک تیم را بر عهده دارید. نشریه هاروارد بیزنس‌ری‌ویو توضیح داده است از چه راهی می‌توانید اطمینان حاصل کنید که آینده تیم خود را به ضرر خودتان اولویت‌بندی نمی‌کنید.

ابتدا، اهداف شخصی‌تان را آشکارا با تیم خود به اشتراک بگذارید. نه تنها شفاف بودن در مورد برنامه پیشرفتتان به شما امکان می‌دهد که الگوی خود را رهبری کنید، بلکه در حین حرکت به جلو، مسئولیت‌پذیری را نیز برای شما ایجاد می‌کند.

در مرحله بعد، برگزاری جلسات پیشرفت را با همتایان خود در شغلتان مد نظر قرار دهید. برگزاری این کارگاه‌ها به شما و دیگر مدیران همکارتان این امکان را می‌دهد که از پیله‌های خود خارج شوید، دانش ارزشمند خود را با یکدیگر مبادله کنید، ارتباطات جدید ایجاد کنید و با هم بیاموزید.

در نهایت، راه‌هایی برای رشد در جریان روزانه کار پیدا کنید. برای توسعه مهارت‌ها و دانش جدید لزوماً نیازی به شرکت در یک دوره یا کنفرانس ندارید. مرتباً از تیم خود بازخورد بخواهید و هر هفته زمانی را برای تأمل در مورد عملکرد خود اختصاص دهید و راه‌های کوچکی را که می‌توانید در کار بهبود ببخشید، شناسایی کنید.

منبع


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

نظرات کاربران

ارسال دیدگاه
همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟