جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رهبری تیم، ربطی به عنوان شغلی ندارد

رهبری تیم، ربطی به عنوان شغلی ندارد

برای اینکه یک رهبر تیم باشید نیازی نیست که رئیس باشید. نشریه هاروارد بیزنس ری‌ویو، سه اقدام را پیشنهاد کرده است که می‌توانید برای تقویت مهارت‌های رهبری خود در حال حاضر و تبدیل شدن به یک عضو بسیار محترم و تاثیرگذار تیم انجام دهید.

نقاط قوت موجود خود را بپذیرید. با پرسیدن این پرسش از خود شروع کنید: کدام وظایف در محل کار برای شما احساس پرانرژی‌تر و طبیعی‌تر بودن به ارمغان می‌آورد؟ در کدام پروژه‌ها عالی هستید و از آن لذت می‌برید؟ چه دیدگاه منحصر به فردی را به تیم اریه می‌کنید؟ نقاط قوت، هویت و علایق شما چیزی است که شما را متمایز می‌کند. هرچه بیشتر خودتان را بشناسید، بیشتر می‌توانید اعتماد به نفس یک رهبر تیم، را داشته باشید.

زمانی را به توسعه روزانه خود اختصاص دهید. بهبود مهارت‌های فردی به شما کمک می‌کند تأثیر و نفوذ خود را گسترش دهید. برای مثال، ممکن است سازمان شما برای رهبرانی ارزش قائل باشد که می‌توانند با داده‌ها و بینش‌های سخت، از ایده‌های خود پشتیبانی کنند، یا کسانی که همدلی، کنجکاوی و شفقت نشان می‌دهند. هر چه هست، به آن توجه داشته باشید و توسعه آن مهارت‌ها و پیش‌بینی رشد را به صورت روزانه در اولویت قرار دهید.

با افراد ارتباط برقرار کنید، چه افراد درون گرا و چه افراد برون گرا (یا جایی در این بین). می‌توانید انواع روابط معناداری را شکل دهید که برای ایجاد نفوذ در تیم شما کلیدی هستند. متعهد شوید که در تعاملات خود با همکاران‌تان آسیب‌پذیر، قابل اعتماد و همدل باشید.
منبع


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

نظرات کاربران

ارسال دیدگاه
همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟