شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نحوه نصب نایلون گلخانه

wikiplast.ir

نحوه نصب نایلون گلخانه

شما با نصب موفقیت‌آمیز، نایلون فضای داخلی گلخانه را از شرایط آب و هوایی سخت در امان نگه‌ می‌دارید. از آنجا که این پوشش به‌طور معمول به سازه متصل می‌شود، مراحل نصب نایلون گلخانه باید به‌صورت استراتژیک برنامه‌ریزی شود تا مقاومت فیلم با توجه به نوسانات دمای محلی یا پاره شدن‌های تصادفی، در امان بماند؛ کشیدن نایلون گلخانه چند مرحله دارد، با ما همراه باشید که در ادامه به آموزش نحوه نصب نایلون گلخانه بپردازیم.

کشیدن نایلون روی سقف گلخانه

بعد از انتخاب نایلون گلخانه و گرفتن اندازه نایلون گلخانه نوبت نصب نایلون بر روی گلخانه است. نصب نایلون بر روی گلخانه چند مرحله دارد، بعداز آشنایی با این مراحل، به کمک چند نفر می‌توانید، به راحتی نایلون خود را بر گلخانه خود قرار دهید.اما دانستن جزئیات و اطلاعات دقیق‌تر می‌تواند به شما در نصب بهتر نایلون کمک کند.

ترتیب کلی عملیات نصب کاملا مشخص است:

  • نایلون را روی تونل قرار دهید
  • نایلون را به دیواره‌های انتهایی گلخانه متصل کنید
  • در نهایت آن را از سمت دیواره‌های کناری محکم کنید.

مرحله اول نصب نایلون گلخانه

  •  رول پلاستیک را در در مقابل یکی از دیواره‌های انتهایی قرار دهید.

مرحله دوم نصب نایلون گلخانه

  •  ابتدای نایلون را به سمت داخل یک لا بزنید و با طنابی که چندبار دور آن پیچیده شده، گره‌ای محکم ایجاد کنید. بهتر است گره را زیر پلاستیک بزنید.(مطابق عکس زیر)

مرحله سوم نصب نایلون گلخانه

  •  نفر دوم باید طناب را از روی سقف گلخانه تا دیوار انتهایی مقابل بکشد.

مرحله چهارم نصب نایلون گلخانه

  •  فردی که سر اول طناب را به دیوار انتهایی برده باید شروع به کشیدن کند و نفر دوم نایلون را به روی سازه گلخانه هدایت کند. (پلاستیک باید کاملا در وسط سازه گلخانه قرار بگیرد و با طناب کشیده شود.)

مرحله پنجم نصب نایلون گلخانه

  •  پس از رسیدن به طرف دیگر، نایلون را از یک سمت باز کنید و با گیره مخصوص به محل تقاطع سقف با دیواره انتهایی وصل کنید.

مرحله ششم نصب نایلون گلخانه

  •  نایلون را از طرف دیگر باز کنید و با گیره به دیوار انتهایی وصل کنید. (در نظر داشته باشید که نایلون باید کاملا روی سازه تنظیم باشد تا وزن نایلون به‌طور مساوی روی بدنه قرار بگیرد.)

مرحله هفتم نصب نایلون گلخانه

  • نصب نایلون روی دیواره طولی باید از وسط به طرفین انجام شود و همزمان سمت راست و چپ متصل شود، طوری که نصاب‌ها یکدیگر را آینه کنند.

برای نصب باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید:

  •  بهترین زمان برای نصب نایلون گلخانه یک روز آرام است زیرا وزش باد کیفیت نصب را تحت تاثیر قرار می‌دهد، حتی اگر افراد زیادی برای اجرای پروژه کمک کنند.
     
  • بهتر است یک روز گرم را برای نصب انتخاب کنید به این دلیل که پلاستیک بر اثر گرما منبسط شده و به راحتی روی سازه قرار می‌گیرد و احتمال اینکه بعدها نایلون روی سازه براثر گرما شل شود را کاهش می‌دهد.
     
  • به هنگام اتصال نایلون به سازه تا جای ممکن نایلون را بکشید تا دچار چین‌خوردگی نشود.

گلخانه دارانی که گلخانه‌های آن‌ها، پوششی، پلاستیکی دارد، باید با نحوه نصب نایلون گلخانه آشنا باشند. نایلون گلخانه فقط برای بار اول رو گلخانه شما نصب نمی‌شود. بعد از مدتی احتیاج دارید نایلون گلخانه خود را تعویض کنید و دوباره آن را بر گلخانه خود نصب کنید. نصب پلاستیک گلخانه را برای یکی یا دوبار می‌توانید به افرادی که تخصص آن‌ها است، پول بدهید تا بر دیواره و سقف گلخانه شما نصب کنند، ولی در نهایت شما مجبور می‌شوید که آموزش نصب نایلون گلخانه را یاد بگیرید، تا بتوانید هر دفعه خودتان شخصی باشید که نایلون گلخانه خود را بر روی گلخانه خود قرار می‌دهد.

تا اینجا مقاله با نحوه نصب نایلون گلخانه و مراحل نصب نایلون گلخانه خود به خوبی آشنا شدید. اکنون اگر این موارد رو به خوبی اعمال کنید می‌توانید به راحتی روش نصب پلاستیک گلخانه  خود را انجام دهید

کیهان پلاستیک


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

نظرات کاربران

ارسال دیدگاه
همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟