جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فروش ویژه نایلون گلخانه، پرکاربردترین نایلون کشاورزی

wikiplast.ir

فروش ویژه نایلون گلخانه، پرکاربردترین نایلون کشاورزی

یکی از پر فروش ترین و پرکاربرد ترین نایلون های کشاورزی نایلون گلخانه است. استفاده از انواع نایلون کشاورزی یکی از پر اهمیت ترین مسئله در بخش های مختلف کشاورزی است.

نایلون های گلخانه برای پوشش سقف و بدنه گلخانه، در هر نوع شرایط مکانی و جغرافیایی قابل تولید است. امروزه به قدری خرید پوشش‌های گلخانه مورد اهمیت گلخانه داران قرار گرفته، که باعث شده است بسیاری از تولید کننده‌گان فروش ویژه‌ای را برا نایلون های گلخانه ای خود راه اندازی کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد فروش ویژه این محصول توسط یکی از بهترین تولید کنندگان مطلع شوید.


 

انواع نایلون کشاورزی

انواع نایلون های کشاورزی (نایلون عریض) عبارت اند از:

•    نایلون سیلاژ
•    نایلون مالچ
•    نایلون ضدعفونی کننده خاک
•    نایلون گلخانه

این چهار نوع از نایلون های کشاورزی برای این موارد تولید می‌شود و بیشتر کشاورزان، دامپروران و گلخانه داران از آن‌ها استفاده می‌کنند. امروزه از این پلاستیک های عریض کشاورزی کاربرد‌ها و استفاده‌های دیگری نیز می‌کنند. برای تهیه این محصول از نایلون‌ها بهتر است از یک تولیدی معتبر و قدیمی که سابقه بالایی در فروش نایلون‌های کشاورزی  دارند مراجعه کرد.

«از پر اهمیت ترین مصارف نایلون‌ها؛ میتوان به نایلون کشاورزی و انواع آن اشاره کرد. علاوه بر مصارف کشاورزی، مصارف صنعتی نیز دارند. یعنی مناسب برای پوشش استخر ها، انبار ها، بنا های مختلف و… انواع وکاربرد های نایلون عریض کشاورزی آن‌قدر گوناگون است که نمی‌توان آن را فقط به عنوان مصرف برای کارهای کشاورزی شناخت.

قیمت پلاستیک کشاورزی نسبت به نیاز مشتری و مواد های افزودنی که به آن اضافه می‌شود بالا و پایین دارد و تقریبا نمی‌توانید برای این محصولات قیمت ثابت پیدا کنید، اما امروزه با همه اوضاع و شرایط اقتصادی فعلی، خرید نایلون کشاورزی همچنان پرطرفدار است.»

کاربرد نایلون عریض کشاورزی

نایلون های کشاورزی اغلب برای امور مختلف کار های کشاورزی استفاده می‌شوند، اما امروزه از نایلون های کشاورزی؛ استفاده های دیگری، در ساختمان سازی، پوشش سقف‌های برخی از انبار‌ها، محافظت از خسارات ناشی از آب وهوا و گردوغبار می‌شود. همچنین از نایلون های کشاورزی در بیمارستان‌ها هم استفاده می‌شود.

علت استفاده بهینه و زیادی که از نایلون‌های عریض کشاورزی می‌شود جنس عالی و درجه یک این نایلون‌ها است، که طرفدارای زیادی را در خارج از این حوزه (کشاورزی و گلخانه‌ای) داشته است. اما همانطور که گفته شد کاربرد اصلی نایلون کشاورزی:

•    استفاده از نایلون های کشاورزی در زمین های کشاورزی
•    کشت گیاهان
•    محافظت از خاک
•    جلو گیری از رشد علف های هرز
•    بسته بندی علوفه
•    پوشش سقف و بدنه گلخانه‌ای است

نایلون های عریض کشاورزی را در در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید می‌کنند، و افزودنی های خاصی را برای کارایی‌های متفاوتی، بنا به نیاز مشتری، سفارشی سازی و تولید می‌کنند.

هترین نوع نایلون کشاورزی نایلون پنج لایه کشاورزی است. نه به منظور سنگین تر شدن ولی به منظور مقاومت نایلون در برابر پارگی زودراس و هرگونه خرابی، بهتر است که این گونه نایلون‌ها را 5لایه تولید کنند.

پرکاربردترین نایلون کشاورزی

یکی از پر کاربرد ترین نایلون های کشاورزی نایلون گلخانه‌ای است که عمده آن‌ها برای پوشش سقف و بدنه گلخانه استفاده می‌شود. گلخانه‌ها نقش مهمی را  در تامین محصولات غذایی و انواع گیاهان ایفا می‌کنند و در هر شرایط مکانی و جغرافیایی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این پوشش های گلخانه‌ای انواع مختلفی دارد که مهم‌ترین آن‌ها، پوشش پلاستیکی پلی‌اتیلن گلخانه است.

انواع نایلون گلخانه

نایلون‌های گلخانه برا اساس مصرف مشتری انواع مختلفی دارد، ولی موردی که باعث می‌شود که، پوشش های گلخانه ای از پر کاربرد ترین نایلوهای کشاورزی به حساب آید، این است که به نایلون های گلخانه‌ای افزودنی های خاصی مثل:

1.    نایلون گلخانه با افزودنی یو وی
2.    نایلون گلخانه با افزودنی IR - مادون قرمز
3.    نایلون گلخانه با افزودنی ضدمه -    anti fog
4.    نایلون گلخانه با افزودنی آنتی ویروس
5.    نایلون گلخانه با افزودنی EVA

این پنج مورد؛ 5 تا از مهم ترین افزودنی‌هایی هستند که در نایلون‌های گلخانه‌ای استفاده می‌شوند و قابلیت‌های ویژه ای را به پلاستیک گلخانه می‌دهند، که باعث کاربرد‌ نایلون های گلخانه‌ای در شرایط مختلف می‌شود. همین یک علت برای مدل بندی کردن نایلون گلخانه می‌تواند کافی باشد. اما مهم‌ترین پوشش‌های گلخانه‌ای که از لحاظ جنس و ویژگی‌ها، تفاوت کمی باهم دارند:

• پلاستیک پلی‌اتیلن گلخانه
• پلاستیک کوپلیمر گلخانه
• پلاستیک پلی‌وینیل گلخانه
• ورق‌های پلی‌کربنات

«انواع پوشش های گلخانه ای برای گلخانه و جود دارد. اما امروزه همه میدانند که نایلون گلخانه مناسب‌ترین پوشش برای گلخانه است. زیرا در درجه اول از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر است و مهم تر از آن؛ اضافه کردن انواع افزودنی های کاربردی به پلاستیک گلخانه است.

پلاستیک گلخانه را میتوان برا ی انواع گلخانه هایی که در مکان های جغرافیایی مختلف با شرایط آب هوایی های مختلف قرار دارد تولید کرد، قیمت نایلون گلخانه هم مثل سایر نایلون های عریض به علت نوع افزودنی، ابعاد، اندازه و وزن نایلون گلخانه قابل تغییر است و به صورت یک اندازه ثابت؛ معمولا تولید و به فروش نمی‌رسد. معمولا نیاز و سفارش هر مشتری با مشتری دیگر برای خرید نایلون گلخانه متفاوت است؛ به همین علت با اندازه های ثابت معمولا تولید نمی‌شود.»

فروش ویژه نایلون گلخانه

به دلیل این که نایلون گلخانه یکی از پر کاربرد ترین نوع از نایلون کشاورزی است و از اهمیت ویژه‌ای برای مصرف کننده‌گان برخورد دار است باعث شده بعضی از تولید کننده‌ها در ایام‌های مناسبتی، و شرایط تولیدی خاص برای پلاستیک‌های گلخانه‌ای خود فروش ویژه‌ ای را در نظر می‌گیرند.

شرکت نوآوران کیهان پلاستیک پارسام یکی از تولید کننده های قدیمی در تولید انواع نایلون های عریض و کشاورزی با ارائه مشاوره و پشتیبانی رایگان برای انواع نایلون های خود در بعضی از فصل‌های سال فروش ویژه ای را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد.

برای مثال کیهان پلاستیک برای آخر ماه تابستان فروش ویژه ای را با یک قیمت باور نکردنی، برای نایلون های گلخانه ای خود در نظر گرفته است، با تضمین مرجوع کردن محصول در صورت عدم کیفیت اکنون برای اقدام به خرید ویژه انواع نایلون های عریض کشاورزی و گلخانه (یو وی دار) می‌توانید به سایت  keyhan-plastic.com (کیهان پلاستیک) مراجعه کنید و یا از طریق کانال های ارتباطی زیر با واحد فروش تماس بگیرید.

شماره تماس:
۰۹۱۰۵۹۹۱۴۸۳ و ۰۲۱۵۶۲۳۰۴۱0
ایمیل: info@keyhan-plastic.com
آدرس: کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران - قم، شهرک صنعتی شمس‌ آباد، بلوار سروستان، گلسرخ ۸، پلاک ۱۰
تاریخ فروش ویژه: تا 31 شهریور 1400

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 67%

نظرات کاربران

ارسال دیدگاه
ملکی چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید
میخواستم ببینم فروش ویژه فقط در تابستان دارید و یا بازم برگزار میکنید؟ ارسال پاسخ
رضایی سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰
سلام وقتتون بخیر
فروش ویژه ای که گذاشتین شامل کدوم محصولاتتون میشه؟ فقط نایلون های کشاورزی؟ یا نایلون های شرینکتون هم تو این فروش ویژه قرار دارن؟ ارسال پاسخ
همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟