پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

نکات خرید نایلون عریض
انواع مختلفی از نایلون‌عریض در بازار به فروش می‌رسند که از جمله آن‌ها می‌توان به نایلون شیرینگ، نایلون حباب‌دار، نایلون استرچ و نایلون کشاورزی اشاره کرد. زمانی که حرف از پلاستیک عریض می‌شود، یعنی برای تولید بالای 1 یا 2 متر طول نایلون حرف می‌زنیم.

 پلاستیک عریض یکی از پرکاربردترین انواع پلاستیک‌های صنعتی در حوزه بسته‌بندی و پوشش‌دهی است که در ادامه به بیان ویژگی‌ها، کاربردها، قیمت و نحوه خرید نایلون عریض پرداخته می‌شود.

مشخصات نایلون عریض ۵ لایه

نایلون‌های عریض از لحاظ ضخامت، عرض و رنگ آن‌ها به انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. عرض پلاستیک عریض بین 1 متر تا 20 متر و ضخامت آن بین 50 میکرون تا 400 میکرون متغیر است. هر چه تعداد لایه‌های این نوع نایلون بیشتر باشد؛ استحکام و کیفیت آن نیز افزایش می‌یابد.

نایلون عریض 5 لایه از ضخامت بالایی برخوردار است و به عنوان پوشش و محافظ در برابر تغییرات آب و هوایی، برخورد اجسام نوک تیز و نفوذ اشعه ماورای بنفش (UV) عملکرد بی‌نظیری دارد.

انواع نایلون عریض

نایلون‌های عریض در سه نوع کشاورزی یا گلخانه‌ای و ساختمانی در بازار موجود هستند؛ نوع گلخانه‌ای آن در برابر اشعه ماورای بنفش (UV) نیز مقاوم است. نوع ساختمانی آن نیز برای پوشش سقف و بام سازه‌ها و ساختمان های نیمه کاره، محافظت و ایمنی و کف‌سازی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امروزه کاربرد و مصرف نایلون عریض بسیار پراهمیت و خواهان زیادی را دارد. در درجه اول بین کشاورزان و گلخانه داران قابل اهمیت‌تر است. «پلاستیک عریض بسیار برای این افراد کاربردی بوده و از لحاظ هزینه ای مقررون به صرفه هم هست.

آن ‌‌هم به دلیل مناسب بودن هزینه‌ها و را حتی در کار. در درجه دوم در بین تولید کنندگان و فروشنده‌های، صنایع مختلف انواع نایلون عریض بسیار مهم است. مخصوصا زمانی که کالا‌های بزرگی را به مسیر های دور، ارسال می‌کنند. پوشش بناها و جلوگیری از خیلی از خسارات که توسط خطرات احتمالی پیش می‌آید، یکی از کار برد های مهم نایلون های عریض است. قیمت نایلون های عریض بسیار مناسب بوده و صرفه اقتصادی، برای خیلی از تولید کننده‌ها و فروشندگان را دارد. خرید نایلون عریض یک نیاز بین خیلی از تولید کنندگان و فروشنده‌ها است.»

راهنمای خرید و قیمت نایلون عریض
همان طور که اشاره شد انواع مختلفی از نایلون‌های عریض در بازار وجود دارد؛ بنابراین برای مشخص شدن قیمت خرید این نایلون عریض، ابتدا نوع مصرف و کاربرد آن مشخص شود، سپس متناسب با آن، جنس، ضخامت، تعداد لایه‌ها و ابعاد نایلون عریض انتخاب شود. نایلون‌های عریض بر اساس واحد کیلوگرم اندازه‌گیری می‌شوند و به صورت رول در بازار به فروش می‌رسند. هر رول به طور متوسط ۳۰ کیلوگرم وزن دارد.

قیمت انواع نایلون‌های عریض به ویژگی‌های آن بستگی دارد؛ به طوری که هر چه ضخامت پلاستیک عریض بیشتر باشد و تعداد لایه‌های بیشتری داشته باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. در صورتی که افزودنی‌هایی نظیر ضد شبنم (Anti Fog) یا تنظیم کننده درجه حرارت (IR Absorber) و ضد الکتریسیته ساکن (Anti Static) به پلاستیک عریض اضافه شود؛ قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

شایان ذکر است که اگر مواد اولیه مرغوب‌تری در تولید نایلون‌های عریض به کار برده شده باشد؛ قیمت نایلون عریض تولید شده نیز بالاتر خواهد بود.

این در حالی است که استفاده از مواد بازیافتی یا درجه دوم و سوم در تولید پلاستیک‌های عریض، قیمت نایلون تولید شده را تا حدی کاهش می‌دهد.

که شرکت نوآوران کیهان پلاستیک به هیچ عنوان در تولیدات خود از مواد اولیه درجه دو یا مواد بازیافتی استفاده نمی‌کند. یکی دیگر از عواملی که موجب تفاوت قیمت انواع نایلون‌های عریض می‌شود، رنگ آن‌هاست؛ به طوری که پلاستیک‌های با رنگ روشن و شفاف‌ مرغوب‌تر بوده و قیمت بالاتری دارند.

گفتنی است که در شرایطی که سفارش خرید نایلون عریض در حجم و مقدار زیاد صورت گیرد؛ امکان بهره‌مندی از تخفیف‌ها و پرداخت قیمت کم‌تر میسر می‌شود.

نتیجه گیری خرید و قیمت نایلون عریض

شرکت کیهان پلاستیک اولین تولید کننده نایلون های عریض 5 لایه در ایران تا اینجا متوجه شدیم که یک نایلون عریض باید چه ویژگی‌هایی رو داشته باشد جهت مشاهده قیمت، سایر مشخصات و خرید نایلون عریض به سایت (keyhan-plastic.com) مراجعه کنید.

منبع: سایت کیهان پلاستیک
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟