یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آیا با تغییر شرکتتان، زمان رفتن شما فرا رسیده است؟

دستورالعمل تشخیص هاروارد بیزنس‌ری‌ویو

آیا با تغییر شرکتتان، زمان رفتن شما فرا رسیده است؟

آیا تا به حال در شغلی گیر افتاده‌اید که آرزو می‌کردید مانند گذشته باشد؟ اگر اینطور است، بدانید که شما تنها نیستید. شرکت‌ها، تیم‌ها و رهبران سازمان‌ها همگی تغییر می‌کنند – به‌ویژه با رشد شرکت‌ها – و مقابله با این تغییرات، خواه یک رئیس جدید باشد، خواه یک ساختار جدید یا تغییر جهت استراتژیک، می‌تواند دشوار باشد.

خودتان را به خاطر تقلایتان سرزنش نکنید - اما در عین حال حس دلتنگی به گذشته شرکت را هم کنار بگذارید. سعی کنید تشخیص دهید که آیا در گذشته گیر کرده‌اید و امیدوار هستید که شرکت به همان چیزی که قبلا بوده بازگردد یا خیر و نگاهی عینی به این بیندازید که آیا وضعیت فعلی همچنان ارزش‌ها و اهداف شغلی شما را برآورده می کند یا خیر.

پرسش‌های زیر را در نظر بگیرید: زمانی که من عضوی از شرکت شدم چگونه بود و واقعیت امروز چیست؟ حالا چه چیزی محیط را برای من بهتر می‌کند؟ آیا می‌توانم تغییرات یا درخواست‌های دیگری که ارزش‌های من را برآورده کند، انجام دهم؟

سپس این به شما بستگی دارد که تعیین کنید آیا می‌خواهید در واقعیت کنونی زندگی کنید یا در گذشته‌ای که دیگر وجود ندارد. یک استراتژی این است که به طور عامدانه خود را در یک محیط کاری متفاوت تجسم کنید تا ببینید چگونه خواهد بود. اگر از رفتن نمی‌ترسیدی، ممکن بود چه شود؟ در نهایت، به این فکر کنید که چه توصیه‌ای به یک دوست صمیمی در مورد موقعیت کاری مشابه خودتان خواهید داد؟

منبع


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

نظرات کاربران

ارسال دیدگاه
همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟