یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
چگونه برای توسعه شغلی خود تلاش کنید؟

چگونه برای توسعه شغلی خود تلاش کنید؟

برخی افراد با این تصور جزو نیروی کار می‌شوند که مدیرشان مسئول پیشرفت شغلی آنهاست، اما این یک استراتژی موفق نیست. به جای اینکه منتظر بمانید تا رئیستان آن را پیش ببرد، تلاش برای توسعه شغلی‌تان را در دستان خود بگیرید.

با نگاه به وضعیت خود شروع کنید. به درک روشنی از اینکه الان کجا هستید، چند سال دیگر کجا می‌خواهید باشید و در نهایت موفقیت بلندمدت برای شما چه معنایی دارد، برسید.

هنگامی که در مورد مسیر خود فکر کردید، درخواست ملاقات با مدیر خود کنید (و مطمئن شوید که این مکالمه وارد مکالمات روزمره معمول‌تان نیست). در طول جلسه، در مورد تفکر خود صحبت کنید، از او بازخورد بخواهید و تمایل خود را برای بحث در مورد پیشرفت شغلی‌تان بیان کنید.

 در نهایت، پس از جلسه، یک برنامه آینده‌نگر پیش‌نویس کنید که مراحل بعدی را شامل مهارت‌های جدیدی که می‌خواهید کسب کنید، پروژه‌هایی که با آنها موافقت کرده‌اید و افرادی که می‌خواهید با آن‌ها شروع به ایجاد روابط کنید، مشخص می‌کند.

هنگامی که اهداف و نقاط عطف خود را مشخص کردید، زمانی را برای بررسی برنامه خود با مدیرتان تعیین کنید و به صورت دوره‌ای روند را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در مسیر درست خود باقی مانده‌اید.

منبع


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

نظرات کاربران

ارسال دیدگاه
همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟