یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
چگونه ایده‌های خود را اثرگذارتر منتقل کنید

سه پیشنهاد هاروارد بیزنس‌ری‌ویو

چگونه ایده‌های خود را اثرگذارتر منتقل کنید

شما ایده‌های خوبی دارید، اما مشکل فقط این است که احتمالا همکاران شما با آن ارتباط برقرار نمی‌کنند. چه کاری می‌توانید انجام دهید تا افکار خود را به طور مؤثرتر منتقل کنید؟

نشریه هاروارد بیزنس‌ری‌ویو سه استراتژی ارائه کرده است تا اطمینان حاصل کنید از اینکه ایده‌های شما با هر مخاطبی ارتباط برقرار می‌کند.

افکار خود را به بخش‌های کوچک تقسیم‌بندی کنید. از خود بپرسید: "تنها ایده‌ای که می‌توانم به مخاطبانم (همکار، مشتری، رئیس یا تیم) در جلسه بعدی خود ارائه کنم چیست؟" ممکن است مشتاق باشید چندین گزینه را همزمان ارائه کنید، اما در مقابل این وسوسه مقاومت کنید.

بهترین ایده خود را انتخاب کنید و به دنبال یک برد کوچک و ساده باشید. این شما را به جلو می‌برد و به شما کمک می‌کند شتاب بگیرید و برای خود اعتبار بسازید تا زمانی که آماده به اشتراک گذاشتن ایده بعدی ... و سپس ایده بعدی باشید.

مختصرسازی کنید. به ۱۰ دقیقه یا کمتر فکر کنید. می‌توان فرض کرد که حوصله مخاطبان شما محدود است. ارائه خود را به یک عنوان بزرگ و دو یا سه نکته پشتیبانی کننده کاهش دهید.

به یاد داشته باشید که خود شما موضوع بحث نیستید. این ارائه ایده‌های عالی برای پیشبرد علایق شما نیست، بلکه در مورد پیشرفت تیم است. منیت و جاه‌طلبی خود را کنار بگذارید، آنچه را که تیم نیاز دارد در نظر بگیرید و ایده خود را به گونه‌ای ارائه کنید که مخاطب آن را درک کند.

منبع


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

نظرات کاربران

ارسال دیدگاه
همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟