جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
چگونه انتظارات از خودتان را تنظیم کنید؟

روش درست تعامل با یک مدیر پردستاورد

چگونه انتظارات از خودتان را تنظیم کنید؟

کار کردن برای یک فرد موفق می‌تواند الهام بخش باشد، اما در عین حال می‌تواند خسته‌کننده باشد. اگر نگران گزارش دادن به مدیری با استانداردهای بسیار بالا هستید.

نشریه هاروارد بیزنس ری‌ویو چند استراتژی پیشنهاد کرده است که می‌تواند به شما کمک کند تا با آنها کارآمدتر کار کنید.

با تعدیل انتظارات خود و آنها شروع کنید. در مورد ظرفیت‌ها و توانایی خود در تکمیل کاری که از شما خواسته می‌شود، به طرز بیرحمانه‌ای با خود صادق باشید. چه چالش‌هایی وجود دارد که می‌توانید با آن روبرو شوید؟ اصلاً برای رسیدگی به چه چیزهایی امکانات ندارید؟

یک جدول زمانی واقعا واقع‌بینانه چیست؟ در مرحله بعد، این انتظارات را به طور واضح و بدون عذرخواهی با رئیس خود در میان بگذارید. برای پیش‌بینی حمایتی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، با مدیرتان کار کنید، پاسخ پرسش‌هایی که ممکن است داشته باشید را بیابید، و پیش‌بینی روشنی از دستاوردهایی که میسر هستند یا نه، داشته باشید.

 این مکالمه نه تنها به شما کمک می‌کند از قول دادن بیش از حد و ناتوانی در انجام تعهداتتان جلوگیری کنید، بلکه می‌تواند فرصت‌های بالقوه رشد را برای شما و رئیس‌تان آشکار کند.

در نهایت، اگر مدیر موفقی دارید که شما را با درخواست‌های پی در پی بمباران می‌کند، از او بخواهید که در اولویت‌بندی به شما کمک کند. به آنها دریچه‌ای واضح از وظیفه‌ای که روی آن کار می‌کنید بدهید تا بتوانند به شما کمک کنند تصمیم بگیرید که ابتدا چه کاری انجام دهید و چقدر زمان برای آن صرف کنید.

منبع: فردای اقتصاد


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

نظرات کاربران

ارسال دیدگاه
همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟