دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
چگونه با رئیسی که به شما اعتماد ندارد، تعامل کنید؟

wikiplast.ir

چگونه با رئیسی که به شما اعتماد ندارد، تعامل کنید؟

کار کردن با یک مدیر بی‌اعتماد می‌تواند به طرزی باورنکردنی موجب نابود شدن انگیزه‌تان شود. اگر فکر می‌کنید مدیرتان به شما اعتماد ندارد، چه باید بکنید؟ نشریه هاروارد بیزنس ری‌ویو چند تاکتیک برای تغییر لحن در رابطه شما پیشنهاد کرده است.

نخست، اگر می‌خواهید رئیستان شما را متحد خود بداند نه یک رقیب، به دنبال راه‌های کوچکی باشید که نشان دهد شما یک تهدید نیستید. می‌توانید به او بگوئید «من کاری که انجام می‌دهید را تحسین می‌کنم و امیدوارم به یادگیری از شما ادامه دهم» یا «از راهنمایی شما (در مورد یک موضوع خاص) سپاسگزارم.» تحقیقات نشان داده است که تعریف و قدردانی "واقعی"، در این زمینه بسیار کمک می‌کند. سپس، با تأکید بر اینکه هر دوی شما همسو هستید، بین خود و رئیستان اعتماد ایجاد کنید.

برای انجام این کار، در مورد اولویت‌های او و اینکه چگونه می‌توانید به بهترین شکل از آن اهداف حمایت کنید، سوال بپرسید. ممکن است بگویید: "من می‌خواهم مطمئن شوم که از نظر شما موفقیت چیست و برای دستیابی به آن، هر چه از دستم بر می‌آید را انجام می‌دهم." به اشتراک گذاشتن موفقیت‌های جمعی در مکالماتتان باعث می‌شود که از التهاب روابط شما کاسته شود.

در نهایت، اگر مشکل همچنان ادامه داشت، با او گفتگوی صریح داشته باشید. ممکن است بپرسید، "آیا کاری وجود دارد که بتوانم به طور متفاوتی برای بهبود روابط کاری خود انجام دهم؟" پاسخ این پرسش را پذیرا باشید. ممکن است با آن موافق نباشید، اما با نشان دادن تمایل به تغییر رویکردتان، رئیس شما نیز به احتمال زیاد همین کار را انجام خواهد داد.
منبع


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

نظرات کاربران

ارسال دیدگاه
همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟