جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
کاربرد و مزایای فوم لوله الاستومری و فوم لوله پلی اتیلنی

wikiplast.ir

کاربرد و مزایای فوم لوله الاستومری و فوم لوله پلی اتیلنی

فوم های لوله به جهت عایق بندی لوله های آب سرد و گرم، تاسیسات حرارتی و برودتی در صنعت های متفاوت مانند نفت و گاز، حفاظت ازسیستمهای لوله شی در مقابل صدمات فیزیکی و شیمیایی بکار برده میشوند. فوم لوله همچنین در صنعت خودرو سازی، صنعت بسته بندی و تزیینی نیز کاربرد دارد. فوم های لوله دارای مدل های متنوعی از جمله الاستومری و پی اتیلن هستند که در ضخامت های ۱۲میلیمتر الی ۶۳میلیمتر عرضه میشود. این فوم های لوله بصورت توری ، روکش آلومینیوم و… ساخته می شوند و در اختیار مشتریان قرار میگیرند.

فوم لوله الاستومری و فوم لوله پلی اتیلنی

این نوع فوم ها ساختار بسته ای دارند و در مقابل بخار و هوای مرطوب بسیار مقاوم هستند.

فوم های پلی اتیلنی نیز اختلاط پلی اتیلن متراکم  است. همچنین فوم های پلی اتیلن به علت متراکم بودن زیاد سلول ها مناسب ترین عایق جهت انواع متفاوت لوله ها هستند.

کلیه این فوم ها عایق هایی برای رطوبت، حرارت، برودت، سروصدا هستند، همچنین آنها سبب حفاظت از لوله در مقابل ضربه های ممکنه می شوند و دوام لوله را زیاد می کنند.


مزایای فوم الاستومری

فوم های الاستومری برای صرفه جویی در مصرف انرژی گزینه بسیار ایده آلی هستند و پوشش درونی آنها عایق مناسبی در مقابل نفوذ بخار و هوای مرطوب میباشد. همچنین آنها در مقابل حریق مقاومت خوبی دارند و نصبی آسان دارند. این فوم ها پس از نصب لوله و اتصال ها بر روی کار کشیده می شوند.

مزایای فوم پلی اتیلنی

فوم های پلی اتیلنی در مقابل هوای مرطوب و نفوذ آب مقاوم هستند و این امر سبب پیشگیری از پوسیده شدن آنها و زنگ زدن لوله ها می شود. کاربرد این فوم ها در گستره دمایی ۳۵- درجه سانتیگراد الی ۹۰+ سانتیگراد است. فوم پلی اتیلنی مانند فوم الاستومری در مقابل شرایط مخرب شیمیایی و محیطی مقاومت خوبی دارد.

منبع: رساکالا

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 73%

نظرات کاربران

ارسال دیدگاه
همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟