یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

گمانه زنی‌ها در مورد قيمت pvc در آسیا برای ماه مه
فعالان پی وی سی در آسیا گمانه‌زنی در مورد قيمت‌های ماه مه را با توجه به بهبود تدريجی وضعيت بازار و افزايش بهای نفت خام در معاملات آتی آغاز کرده‌اند. پيش‌بينی‌ها غالبا مبنی بر تثبیت قيمت هاست، كما اينكه برخی از فعالان احتمال می‌دهند قیمت‌ها با کاهش بیشتری مواجه شوند.

گروه ترجمه ویکی پلاست: تأمین کنندگان عمده آسیا پرونده معاملات ماه آوريل را با كاهش قيمتي بيش از حد انتظار در حدود 50-60 دلار بستند. برخی فروشندگان منطقه انتظار دارند بعد از اين سقوط، قيمت‌ها در ماه مه تثبيت شوند.

بهبود وضعيت بازار چين

 در چین، ثبات قيمت‌ها در معاملات آتی PVC در در کنار داده‌های اقتصادی مثبت اخیر، به بهبود کلی وضعيت بازار کمک کرده است.

معاملات آتی PVC در بورس کالای دالیان در روز 3 آوریل، همزمان با اخبار مربوط به گسترش غير منتظره فعاليت‌های كارخانه چين برای اولين بار در چهار ماه اخير  با افزايش 25 دلاری در هر تن بسته شد.

در این میان، بازرسی‌های سختگيرانه زیست محیطی دولت و نیز اجرای طرح کاهش مالیات بر ارزش افزوده، به بهبود وضعيت بازار كمك كرد و قیمت‌های PVC در بازار داخلی چین نیز هفته به هفته افزایش یافت.

به گفته يكی از معامله‌گران "با در نظر گرفتن این عوامل، ما اعتقاد داریم که توليد كننده اصلی تايوانی بعد از كاهش قيمت ماه آوريل، قيمت‌های خود را ثابت نگه خواهد داشت."

بهبود تقاضا در هند

تعدادی از معامله‌گران در هند خبر از افزايش تقاضا از ابتدای سال مالی جديد يعنی ابتدای آوريل دادند.

"تمایل براي خريد در بازار اندكی بهبود يافته  است، اما خریداران هنوز هم تمایلی برای انجام خرید در مقیاس بزرگ پیش از انتخابات عمومی ندارند. این انتخابات قرار است در ماههای آوریل تا مه برگزار شود."

در همین حال، یک تولید کننده اصلی داخلی، به تازگی كاهش قيمت 22 دلاری بر پيشنهاد قيمت های PVC خود تا اول آوريل اعمال كرده است. پس از کاهش قیمت تولیدکنندگان، میانگین قیمت هفتگی گريد K67  پی وی سی  به پايين‌ترين ميزان خود در سه سال اخير رسيد.

پیش‌بینی‌های اوليه فعالان بازار هند براي ماه مه تكرار قيمت‌های  و يا اندكی افزايش قيمت در مقايسه با ماه آوريل است.

افزایش قيمت نفت خام

قیمت نفت خام در بورس کالای نیویورک در تاریخ 2 آوریل تا بالاتر از 62 دلار در هر بشکه صعود كرد و برای نخستین بار از اوایل ماه نوامبر به بالاترین ميزان خود در پنج ماه گذشته رسيد.

به گفته تعدادی از فروشندگان پی وی سی در چین معاملات آتی نفت خام در كنار محدوديت عرضه منجر به افزايش سود آنها شده و انتظارات آنها را از روند تثبیتی بازار تامين می كند.

منبع

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟