یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

مقاومت خریداران پلی اتیلن و پلی پروپیلن تایلند در برابر افزایش قیمت ها پیش از سال نو تایلندی
این هفته تولیدکنندگان داخلی پلی اتیلن و پلی پروپیلن تایلند همگام با روند منطقه ای با افزایش قیمتی ملایم به بازار نزدیک شدند. با این حال، افزایش قیمت آنها با مقاومت از سوی خریدارانی مواجه شد که به دلیل بلاتکلیفی بعد از انتخابات و نزدیک بودن جشن های سال نو تایلندی موضعی محتاطانه در پیش گرفته اند.

تلاش برای بالابردن قیمت ها در ماه آوریل

گروه ترجمه ویکی پلاست: به گزارش تعدادی از معامله گران، تولید کنندگان تایلندی به منظور تحریک تب و تاب بازار پیش از سال نو بر قیمت های پلی پروپیلن و پلی اتیلن ماه آوریل خود افزایشی در حدود 16 تا 31 دلار به ازای هر تن اعمال کرده اند.  

داده های شاخص قیمت ChemOrbis نشان می دهد که میانگین هفتگی پلی اتیلن و پلی پروپیلن به صورت FD تایلند پس از پیمودن روندی پایدار و آرام به مدت چند هفته، اندکی قدرت گرفت.

از طرف دیگر خریداران تایلندی با اشاره به نگرانی های اقتصادی پس از انتخابات عمومی تا کنون از قبول این پیشنهادات بالاتری تولیدکنندگان سر باز زده اند.  

بلاتکلیفی سیاسی در دوره پس از انتخابات

بر اساس گزارش رسانه‌ها، انتخابات عمومی تایلند در روز 24 مارس (اولین انتخابات عمومی از دوران کودتای سال 2014) برگزار شد اما هنوز نتیجه این انتخابات مشخص نشد است.

این بلاتکلیفی طولانی مدت نقش مهمی در بازارهای پلی اتیلن و پلی پروپیلن این کشور و عدم تمایل خریداران به انجام هرگونه معامله در این هفته داشته است.

"بازار آرام است زیرا اکثر فعالان بازار از زمان پیش از انتخابات فعالیت خود را متوقف کرده اند. ما در حال حاضر منتظر نتیجه انتخابات هستیم زیرا فعالیت های تجاری تا پایان این بلاتکلیفی ضعیف باقی خواهد ماند."

نزدیک شدن تعطیلات سال نو

علاوه بر رکود پس از انتخابات، نزدیک بودن جشن های سال نو تایلندی، بر بازار تاثیر گذاشته است. به گفته معامله گران تعطیلات پیش رو بلاتکلیفی بازار را تشدید کرده است.

جشن های سال نو تایلندی در تاریخ 12-14 آوریل برگزار می شود و اغلب فعالان بازار کار خود را به مدت یک هفته ترک می کنند.

یک واحد تبدیلی می گوید: "روزهای کاری ماه آوریل کم هستند بنابراین ما تمایلی به انبار کردن مواد اولیه بیش از نیاز ضروری خود نداریم. قیمت های محلی کمی افزایش یافته است، اما انتظار می رود با توجه به کافی بودن عرضه در دوره پس از تعطیلات روند قیمت ها اندکی پایدار شود. "

منبع

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟