دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

انتظار مازاد عرضه پلی پروپیلن در بازار داخلی چین
با توجه به دوره های متعدد برنامه ریزی شده تعمیرات نگهداری برای سه ماهه دوم سال 2019 در بازار داخلی پلی پروپیلن چین، انتظار می رود مازاد عرضه در این بازار با محدودیت روبرو شود.

عرضه مناسب در بازار داخلی چین پس از اتمام تعطیلات سال نو چینی

گروه ترجمه ویکی پلاست: انباشتگی موجودی بازار داخلی بعد از اتمام تعطیلات سال نو چینی در فوریه نیز ادامه یافت. مهمتر از آن، میزان تقاضا در بازار آسیا بعد از تعطیلات پایین باقی ماند و همین امر منجر به افزایش موجودی در بازار شد.

آیا دوره های تعمیرات نگهداری پیش رو به کاهش عرضه کمک خواهد کرد؟

با توجه به توقف تولید حدود ۱.۸۱ میلیون تن از ظرفیت تولیدی سالانه پلی پروپیلن برای سه ماهه دوم سال، به احتمال زیاد انباشتگی عرضه در بازار داخلی چين به زودی کاهش خواهد یافت. به علاوه، پس از کاهش مالیات بر ارزش افزوده تمایل برای خرید در داخل چین به تازگی بهبود یافته است، که همین عامل هم به کاهش عرضه کمک خواهد کرد.

گروه بسته بندی انعطاف پذیر چین (China Flexible Packaging Group) تولید دو واحد خود با ظرفیت پانصدهزار تن در سال را در ماه های آوریل تا مه متوقف خواهد کرد. این در حالیست که طبق برنامه ریزی های انجام شده تولید پنج واحد دیگر هم در همین بازه زمانی متوقف خواهد شد.

علاوه بر توقف تولید در داخل کشور چین، بیش از 1.7 میلیون تن از ظرفیت سالانه منطقه آسیا – پاسیفیک هم در ماه های آوریل تا ژوئن از چرخه تولید خارج خواهد شد.

تعطیلی برنامه ریزی شده شامل پتروشیمی هانوا توتال (Hanwha Total Petrochemical) با ظرفیت سالانه هفتصد هزار تن  و پتروشیمی KPIC در کره جنوبی با ظرفیت سالانه چهارصد و هفتاد هزار تن می شود.

محدودیت عرضه خارجی

سطح عرضه فعلی در بازار داخلی در مقایسه با عرضه خارجی محدود است. تعطیلی واحد پلی پروپیلن پالایشگاه و پتروشیمی Nghi Son ویتنام تا ماه مارس تمدید شد و دوره تعمیرات نگهداری واحد پلی پروپیلنLG در کره جنوبی از ماه مارس  آغاز شده و تا اوایل آوریل ادامه خواهد داشت.  

تعمیرات برنامه ریزی شده تولید کنندهTasnee’s Al Jubail در عربستان سعودی از اوایل آوریل آغاز شده و پیش بینی می شود تعمیرات واحد پلی پروپیلن  پالایشگاه و پتروشیمی منگالور  Mangalor هند از هفته آینده آغاز شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
رضا پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸
نفهمیدیم اخرش چه بلایی سرش اومد این پ پ... ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟