پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

واکنش محتاطانه خریداران به افزایش قیمت پلی‌اتیلن در ماه مارس
فعالان بازار پلی‌اتیلن چین طی دو هفته گذشته پیشنهاداتی از خاورمیانه دریافت کرده‌اند که با توجه به روند چند ماهه اخیر با افزایش قیمت همراه بوده است. با این حال، معامله گران گزارش دادند از آنجاییکه خریداران قبل از تعطیلات سال نو چینی به میزان کافی محصول مورد نیاز خود را تامین کرده بودند برای خرید محموله های جدید تمایل چندانی از خود نشان نمی دهند.

افزایش قیمت پیشنهادی پلی اتیلن تولید کننده اصلی عربستان سعودی برای ماه مارس

به گزارش گروه ترجمه ویکی پلاست به نقل از chemorbis یک تولید کننده بزرگ عربستان گرید فیلم پلی اتیلن سنگین، پلی اتیلن سبک خطی و پلی اتیلن سبک خود را با افزایش قیمت ده، 30 و چهل درصدی نسبت به ماه فوریه برای ماه مارس عرضه کرد.
یکی از نمایندگان این تولید کننده از افزایش هزینه های بالادستی به عنوان علت اصلی افزایش قیمت اخیر نام برد. با این حال، واکنش اولیه خریداران به قیمت های اعلام شده چندان شدید نبوده است زیرا موجودی انبارهای آنها از قبل بالا بوده و همچنین پیشنهاداتی با قیمت های رقابتی در بازار محلی برای آنها وجود دارد.  برخی معمالات به ناچار با درنظر گرفتن تخفیفاتی نهایی شده است.

یک تولید کننده خاورمیانه‌ای هم هفته گذشته قیمتهای ماه مارس خود را با 10 دلار افزایش در هر تن اعلام کرد و گفت: "پس از فروش ماه فوریه فشار فروش کمی کمتر شده است.  بالا بودن بهای آنی اتیلن نیز به صعود قیمت‌ها در  بازار پلی اتیلن کمک می کند. "

خریداران بازار آینده را به دقت رصد می کنند  

با پایان تعطیلات سال نو چینی، معاملات آینده پلی اتیلن سبک خطی LLDPE در بورس کالای دالیان، روندی ناپایدار را دنبال می کند که خریداران پلی اتیلن PE در چین این روند را به دقت تحت نظر دارند.
در روز 27 فوریه، معاملات آتی LLDPE کاهش جزئی7 دلاری به ازای هر تن را نسبت به هفته گذشته از خود نشان می دهد.

حجم بالای عرضه در بازار های منطقه

پس از تعطیلات یک هفته‌ای، عرضه محصول توسط دو تولیدکننده اصلی پلی اتیلن به بیش از یک میلیون تن رسید. این تولیدکنندگان به تولید در تعطیلات ادامه دادند این درحالی بود که اغلب واحدهای تبدیلی در تعطیلات به سر می بردند.
همین حجم بالای عرضه بر بازار پلی اتیلن تاثیر گذار بود و فروشندگان ناچار برای برخی معاملات تخفیفاتی در نظر گرفتند.  
در همین حال، در این هفته چند معامله گر گزارش دادند که با افزایش فعالیت معامله گران کل حجم پلی اولفین عرضه شده در بازار به زیر یک میلیون تن رسیده است.

بعد از رسیدن به بالاترین قیمت پنج ماه اخیر اتیلن روند آرامی را در پیش گرفت

بهای آنی اتیلن آسیا این هفته پس از رسیدن به بالاترین سطح خود از اوایل ماه اکتبر ثابت ماند. با این حال، داده‌های شاخص قیمت ChemOrbis نشان می دهد که به رغم قیمت های بالاتر در ماه مارس، بازار واردات پلی اتیلن چین نتوانسته آنطور که انتظار می رود همگام با بهای اتیلن افزایش پیدا کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟