شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

افزایش قیمت پلی اتیلن در خاورمیانه و آفریقا/ تقویت بازار پلی پروپیلن
بازار پلی اتیلن خاورمیانه و آفریقا در ماه آوریل روندی پایدار و رو به رشد در پیش گرفت. بازار پلی اتیلن پس از طی کردن روندی پایدار و ملایم در دو ماه اول سال جاری، از ماه مارس روندی متفاوت در پیش گرفته است. همزمان بازار پلی‌پروپیلن با افزایش قیمت ماهیانه توانست در هر دو منطقه با قدرت بیشتری به روند افزایشی خود ادامه دهد.

افزایش پیشنهاد قیمت پلی‌اتیلن و پلی‌پروپیلن توسط تولید کننده اصلی؛ عربستان سعودی

گروه ترجمه ویکی پلاست: عربستان یکی از تولیدکنندگان اصلی، پس از آنکه در ماه گذشته پلی اتیلن را بدون تغییر و پلی پروپیلن را با افزایش قیمت عرضه کرد، قیمت پیشنهادی خود برای ماه آوریل به بازار داخلی را برای هر دو محصول 10 تا 20 دلار / تن نسبت به ماه مارس افزایش داد.

قیمت‌های این تولیدکننده شاهد افزایش تجمعی 30 دلار/ تن برای گرید رافیا و گرید تزریق پلی‌پروپیلن بود. در ماه‌‌های مارس تا آوریل، گرید فیلم پلی‌اتیلن سنگین و گرید فیلم C4 پلی‌اتیلن سبک خطی 20 دلار در هر تن و گرید فیلم پلی اتیلن سبک 10 دلار در هر تن افزایش یافت.

یک توزیع کننده عربستان سعودی اظهار داشت که تمایل برای خرید در بازار محلی با وجود فرا رسیدن فصل پُر درخواست هنوز بسیار پایین‌تر از میزان معمول است و خریدارن قبل از هرگونه اقدام برای خرید منتظر اعلام قیمت سایر تامین کنندگان محلی هستند.

یکی دیگر از تولید کنندگان عربستان سعودی هم با فزایش قیمت 9 تا 10 دلاری نسبت به ماه مارس به بازار داخلی وارد شد.  

رکود در بازار تقاضا چشم انداز افزایش قیمت در اردن را کاهش می‌دهد

با توجه به ادامه روند ضعف تقاضا در بازار اردن تامین کنندگان خاورمیانه استثنائا هیچ افزایش قیمتی برای بازار این کشور در ماه آوریل در نظر نگرفتند.

به گزارش یک واحد تبدیلی فرا رسیدن فصل پر درخواست همزمان با نزدیک شدن به ماه رمضان نتوانست بازار را از رکود خارج کند و خریدارن حداقل میزان خرید را انجام می‌دهند.

افزایش قیمت‌‌های پلی‌پروپیلن خاورمیانه به بازار مصر

پیشنهادات اولیه از طرف سه تولیدکننده خاورمیانه به مصر نسبت به ماه مارس با افزایش قیمت ملایمی همراه بود. این دومین ماه متوالی افزایش قیمت برای بازار مصر است.

نماینده یک تولید کننده خاورمیانه‌‌ای اعلام کرد که این تولیدکننده با توجه به افزایش هزینه‌‌های بالادست، پیشنهاد قیمت ماه آوریل پلی‌پروپیلن را 10 دلار افزایش داده است. "همگام با فصل پر تقاضای پیش از ماه رمضان ما تعداد زیادی درخواست استعلام قیمت از سوی خریداران دریافت کرده‌‌ایم. "

معامله‌‌گری که پیشنهاداتی با 20 تا 30 دلار افزایش در هر تن برای گریدهای مختلف پلی‌پروپیلن از سوی یک تولید کننده اماراتی دریافت کرده است گفت که منتظر دریافت پیشنهادات بیشتر برای تعیین روند بازار است و در ادامه افزود که تقاضای محلی هنوز هم پایین است.  

افزایش قیمت مجدد پلی‌پروپیلن کمپانی ELEME و ثبات قیمت پلی‌اتیلن  

کمپانی  ELEME پیشنهادات قیمت گریدهای مختلف پلی‌پروپیلن ماه آوریل خود به بازار داخلی را با افزایش 28 دلار در هر تن برای دومین ماه متوالی اعلام کرد، اما قیمت پلی‌اتیلن خود را نسبت به ماه مارس بدون تغییر عرضه کرد.

از دلایل این افزایش قیمت می توان به محدودیت عرضه پلی‌پروپیلن به خاطر مشکلات مربوط به تولید و تقاضای متوسط اشاره کرد.

منبع

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟