سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

بهبود وضعیت پلی اتیلن در بازار چین
با افزایش قیمت معاملات آتی پلی اتیلن سبک خطی LLDPE و همچنین بهای نفت خام، تقاضا در بازار بهبود یافته که این امر منجر به بهبود وضعیت بازار پلی اتیلن در چین شده و پس از یک دوره طولانی ضعف قیمت تامین کنندگان را امیدوار کرده است...

گروه ترجمه ویکی پلاست:

اولین افزایش قیمت پلی اتیلن داخلی در 2 ماه گذشته

به گزارش معامله گرانی که در چین فعالیت می کنند، قیمت پلی اتیلن داخلی بعد از دو ماه کاهش متوالی، در حدود 44 دلار در هر تن افزایش یافته است.
 
بر اساس داده های شاخص قیمت ChemOrbis، میانگین هفتگی قیمت گرید فیلم پلی اتیلن سنگین HDPE، پلی اتیلن سبک LDPE و پلی اتیلن سبک خطی LLDPE که به کمترین سطح خود در ده سال گذشته رسیده بود اندکی رو به افزایش گذاشته است.

افزایش 3  درصدی بهای معاملات آتی پلی اتیلن سبک خطی در اثنای کاهش عرضه

معاملات آتی ماه سپتامبر LLDPE در بورس کالای دالیان نسبت به 26 ام ماه ژوئن (یک هفته قبل) 34 دلار افزایش یافته و توجه خریداران پلی اتیلن PE را به بازار محلی جلب کرد.
 
تعدادی از معامله گران گزارش دادند که عرضه دو تولیدکننده اصلی پلی‌اولفین با توجه به بهبود فعالیت بازار، تا حدی محدود شده است.
 
تاثیر مثبت نفت خام بر بهبود بازار

افزایش اخیر قیمت معاملات آیندۀ نفت خام از جمله عواملیست که به بهبود وضعیت بازار پلی اتیلن چین کمک کرده است.

بر اساس شاخص قیمت ChemOrbis، بهای معاملات آتی ماه آگوست نفت خام وست تگزاس اینترمیتنت در بورس نیویورک  طی دو هفته گذشته حدود 6 دلار در هر بشکه افزایش یافته و به بالاترین سطح پنج هفته گذشته رسیده است.

شروع تثبیت بازار واردات

تا این هفته تغییر قابل ملاحظه‌ای در قیمت پلی اتیلن بر اساس CIF چین، مشاهده نشده است. از آنجا که تقاضا برای کالای وارداتی اندکی بهبود یافته، بازار که در کمترین میزان خود از سال 2009 قرار دارد در این سطح به ثبات رسیده است.
 
به گفته یک معامله گر، خریداران به دلیل نوسانات جاری در نرخ یوان هنوز از خرید خارج از نیاز خود اجتناب می کنند. با این حال، تعداد معاملات انجام شده به ویژه پس از انتشار اخبار مبنی بر از سر گیری مذاکرات میان چین و آمریکا در اجلاس گروه 20، افزایش یافته است. کاهش تنش های تجاری تاثیر بسیار مثبتی روی بازار می گذارد.
 
با وجود تحولات صعودی اخیر در بازار، برخی از فعالان بازار در مورد چشم انداز بازار پلی اتیلن در نیمه دوم سال 2019 چندان خوشبین نیستند.

با توجه به راه‌اندازی واحدهای جدید تولید پلی اتیلن و نگرانی ها در مورد کاهش جهانی رشد اقتصادی چشم انداز دراز مدت چندان روشن نیست.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟