دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

مواد پلی اتیلن مشکی + دیتاشیت شازند و بروج
مواد پلی اتیلن مشکی به عنوان مواد اولیه جهت تولید لوله‌های پلی اتیلن کاربرد دارد. لوله های پلی اتیلن به رنگ مشکی تولید میشوند و مواد نچرال پلی اتیلن, سفید میباشد و برای مشکی نمودن لوله‌های پلی اتیلن از افزودنی (مستربچ) استفاده مینمایند.

مواد مشکی لوله پلی اتیلن

استفاده از مستربچ اگر کنترل شده نباشد و میزان صحیح مستربچ به درستی به مواد پلی اتیلن سفید افزایش نیابد و همچنین در مرحله اکسترود اگر یک درصدی پراکنش کامل انجام نشود از کیفیت لوله کاسته خواهد شد و لوله پلی اتیلن در آزمایشها با خطا مواجه میشود.

و از این لوله‌های پلی اتیلن در مصارف حساس و استراتژیک نمیتوان استفاده کرد و طول عمر آنها نیز به شدت کاهش می‌یابد.

مواد پلی اتیلن مشکی برای رفع ایراداتی که در بالا برشمرده شد تولید و توسعه یافت, لوله‌های پلی اتیلن تولید شده با مواد خودرنگ مشکی از استحکام بالایی برخوردار هستند و نتایج آزمون آنها بسیار عالی است و طول عمر لوله‌هایی که با مواد پلی اتیلن مشکی تولید شده است در حدود 100 سال است و این لوله‌ها جهت استفاده در خط لوله‌های پلی اتیلن با کاربری سیستم آتشنشانی, خط آبرسانی آب شرب, خطوط بسیا پرفشار, جهت کار و نصب در دریا و شرایط بد آب و هوایی مناسب هستند .

مواد پلی اتیلن مشکی در گریدهای PE80 و PE100 تولید میشوند که در پتروشیمی‌های جهان مواد PE80 مشکی تولیدش تقریبا به صفر رسیده است و استفاده از پلی اتیلن PE80 منسوخ شده است و موادی از رده خارج است.

مواد مشکی پلی اتیلن PE100 برای تولید لوله تک جداره پلی اتیلن استفاده میشود که این مواد تا مدتی قبل تماما به صورت وارداتی تامین میشد و هیچ کدام از پتروشیمی‌های داخل مواد پلی اتیلن مشکی را تولید نمیکردند و بهترین مواد پلی اتیلن مشکی بروج است و بعد از آن با فاصله‌ای زیاد مواد مشکی کره‌ای و عربستانی قرار‌دارند.

مواد مشکی پلی اتیلن با گرید PE100 بتازگی توسط دو پتروشیمی خوشنام داخلی تولید و به بازار عرضه شده است از کیفیتی مناسب و قابل رقابت برخوردار است و لوله‌های تولید شده با این مواد در آزمایشها سربلند بوده‌اند.
تفاوت مواد پلی اتیلن مشکی وارداتی مثل بروج با مواد پلی اتیلن داخلی بسیار ساده است , در هنگام خرید جدول مشخصات مواد را از تولید کننده بخواهید, مقادیر و جدولهایی وجود دارد که میزان و مشخصات ملکولی مواد پلی اتیلن را مشخص میکند.

هنگامی که مواد به کارخانه تحویل داده میشود مواد را آزمایش نمائید و مقادیر بدست آمده دقیقا باید با جدول مطابقت داشته باشد.

در مواد وارداتی مثل بروج مقادیر این آزمایش در طول سالها تغییر نداشته است و همیشه یکی است و مقادیر تغییری نمیکنند ولی در مواد پلی اتیلن مشکی تولید داخل این مقادیر متغیر است و در محدوده استاندارد متغیر هستند.
توجه : مقادیر نمایش داده شده در دیتا شیتهای زیر میزان متوسط بوده و نباید به عنوان خواص نهایی محصول در نظر گرفته شوند.

تمامی داده های نشان داده شده از برگه مشخصات فنی محصولات جمع آوری گردیده است و تنها برای راهنمایی می باشند. به دلیل احتمال وجود خطا در داده های وارد شده، هرگونه تصمیم نهایی برای کاربری مواد، باید با برگه مشخصات فنی اصلی ماده مطابقت داده شود و با مشخصات ارائه شده در سایت سازنده مواد مطابقت دهد و پارس اتیلن کیش هیچ گونه مسئولیتی در قبال صحت این اطلاعات ندارد.

صفحه قیمت های CRP100B شازند

 

جدول دیتا شیتهای مواد پلی اتیلن مشکی بروج

جدول دیتا شیت مواد پلی اتلین مشکی شازند

منبع: پارس اتیلن کیش

 


ویکی پلاست | توسعه ارتباطات، افزایش اطلاعات

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 89%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟