جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

کمترین قیمت PET در بازار چین و جنوب شرق آسیا طی دو سال اخیر
قیمت پایین پارازایلین PX و ترفتالیک اسید PTA در کنار جنگ تجاری شدید بین چین و آمریکا در نیمه ابتدایی ماه آگوست منجر به سقوط PET در بازارهای منطقه شد.

کمترین قیمت اسپات پارازایلین از ژوئیه 2016

گروه ترجمه ویکی پلاست: میانگین داده‌های هفتگی از شاخص قیمت ChemOrbis حاکی از آن است که قیمت اسپات پارازایلین بر اساس FOB کره پایان هفته گذشته به پایین‌ترین نرخ 3 سال گذشته رسید.

کاهش قیمت پارازایلین از اواسط ماه ژوئیه آغاز شد و از آن زمان تاکنون حدود 9 درصد کاهش قیمت داشته است. کاهش قیمت متوالی همگام با کاهش قیمت انرژی صورت گرفته است.

کاهش 10 درصدی قیمت ترفتالیک اسید تنها در یک ماه

نگاهی به بازار اسپات نشان می‌دهد که قیمت ترفتالیک اسید PTA در یک ماه حدود 75 دلار در هر تن براساس CFR چین کاهش یافته است.

سقوط قیمت PET چین به کمترین قیمت در 2 سال اخیر

پیشنهاد قیمت PET صادراتی از چین از اوایل ماه ژوئیه روند کاهشی در پیش گرفته که منجر به افت قیمت معاملات آتی ترفتالیک اسید و همچنین کاهش تمایل برای خرید شده است. قیمت‌های فعلی پایین‌ترین قیمت از ماه مه 2017 را نشان می دهد.

اگرچه کاهش ارزش یوان چین در برابر دلار ممکن است به صادرکنندگان کمک کند تا رقابت خود را افزایش دهند، اما جو محتاطانه‌ای‌که پیش از این با تشدید مجدد اختلافات تجاری ایجاد شده بود و همچنین احتمال تعرفه‌های جدید ضد دامپینگ بر روی PET چینی در مقاصد مختلف صادراتی، تقاضا را تضعیف کرده است.  

قیمت PET وارداتی در جنوب شرق آسیا به کمترین میزان از ژوئیه سال 2017 رسید

ترس ناشی از جنگ تجاری به احساسات محتاطانه افزوده و فعالیت تجاری سراسر آسیا در نیمه های ماه اوت با رکود مواجه شده است. قیمت PET وارداتی در جنوب شرقی آسیا اکنون بیش از یک ماه است که روند نزولی داشته است.

چندین تولید کننده چینی در این هفته کاهش قیمت های جدیدی بر پیشنهاد قیمت PET خود به بازارهای جنوب شرق آسیا اعمال کرده اند. تامین کنندگان تایوانی هم این سیاست را دنبال کردند.
 
براساس شاخص قیمت ChemOrbis، میانگین پیشنهادات قیمت PET وارداتی در حال حاضر در پایین ترین سطح خود از ژوئیه 2017 ایستاده است.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟