پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

کاهش فراتر از انتظار قیمت PVC کمپانی اصلی تایوان برای ماه مه
میزان کاهش قیمت ارائه شده توسط تولید کننده اصلی PVC در تایوان برای بازار آسیا از حد انتظارات فعالان بازار هم فراتر رفت. اغلب فعالان بازار انتظار داشتند قیمت‌ها بدون تغییر و یا با اندکی کاهش عرضه شوند. در پی این کاهش قیمت، بهای PVC وارداتی در آسیا به کمترین میزان خود در دو سال و نیم اخیر رسید.

چرا فعالان بازار انتظار این میزان کاهش قیمت را نداشتند؟


گروه ترجمه ویکی پلاست: بازار داخلی PVC در چین با توجه به وضعیت معاملات آتی، اقدامات امنیتی سختگیرانه دولت پس از انفجار مرگبار در کشور، داده‌های اقتصادی مثبت و افزایش تقاضا برای خرید پس از کاهش مالیات بر ارزش افزوده طی چند هفته گذشته روندی رو به رشد داشته است.

بعد از آنکه بازار در ماه آوریل با کاهش شدید قیمت روبرو شد، فعالان بازار با در نظر گرفتن تمام سیگنال‌های مثبت ارسالی از سوی بازار چین و  بالا رفتن هزینه انرژی، انتظار داشتند قیمت‌ها در ماه مه تمدید شود.

در همین حال برخی از فعالان با در نظر گرفتن روند نزولی بازار داخلی PVC در هند، اندکی کاهش قیمت را دور از انتظار نمی دیدند. با این حال، اعلام قیمت اخیر تولیدکننده بزرگ تایوان، فعالان بازار  PVC در منطقه را شگفت زده کرد.  

جزئیات قیمت‌گذاری ماه مه


تولیدکننده اصلی تایوان قیمت‌های ماه مه خود را با 40 دلار کاهش در هر تن به بازار هند و 30 دلار کاهش به بازار چین و دیگر مقاصد صادراتی ارائه کرد. به علاوه، این تولیدکننده یک تخفیف 10 دلاری به ازای هر تن برای خرید های بالای 500 تن هم در نظر گرفته است.
 

رکود بازار تقاضای هند در میانه انتخابات عامل اصلی سقوط قیمت‌ها


 انتخابات عمومی کشور هند که یکی از پر جمعیت‌ترین کشورهای جهان به شمار می رود  از 11 آوریل آغاز شده و  تا 19 ماه مه ادامه خواهد یافت. این انتخابات که بازار تقاضای PVC در هند را تحت تاثیر قرار داده در حال حاضر عامل اصلی موثر بر قیمت گذاری تولیدکنندگان در ماه مه به شمار می رود.

سقوط قیمت PVC وارداتی در چین و هند به کمترین میزان چند سال اخیر

طبق آمار به دست آمده از شاخص قیمت ChemOrbis، با پیروی از قیمت‌گذاری ماه مه تولیدکننده اصلی تایوان، بازارهای PVC وارداتی چین و هند به پایین‌ترین سطح خود را از ماه اوت و اواخر ژوئن 2016 رسیده اند.

منبع

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 50%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟