دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

انتظار صعود قیمت ها در ماه ژوئن برای بازار PVC آسیا
فعالان بازار PVC در آسیا با اشاره به چندین عامل مثبت، روندی صعودی برای این بازار در ماه ژوئن پیش‌بینی می‌کنند. با این حال، افزایش قیمت مورد انتظار محدود، در حدود 30 دلار در هر تن، است.

گروه ترجمه ویکی پلاست: پیشنهاد قیمت یکی از تولیدکنندگان اصلی PVC تایوانی به کشورهای چین و هند در ماه آوریل و مه با کاهش تجمعی 80 و 100 دلاری روبرو شد.

در همین حال بهای آنی PVC وارداتی در این دو کشور که در دو هفته اخیر به پایین‌ترین قیمت خود در چند سال اخیر رسیده بود، اخیرا رو به افزایش گذاشته است.

محدودیت عرضه در بازار PVC چین

عرضه PVC در چین به دلیل تعطیلی واحدهای صنعتی به منظور تعمیرات به دلیل اقدامات سختگیرانه دولت پس از وقوع انفجارهای اخیر  با محدودیت روبرو شده است. در نتیجه این محدودیت عرضه، تولیدکنندگان چینی موضع قویتری در قیمت‌گذاری پیشنهادات داخلی و صادراتی خود اتخاذ کرده اند.

علاوه بر این، قیمت بالای زغال سنگ و همچنین قدرت گرفتن معاملات آتی PVC روند اخیر بازار را تشدید کرده است.  معاملات آتی PVC که در ماه سپتامبر در بورس کالای دالیان انجام شد برای معاملات ماه مه در مقایسه با ماه آوریل 12 دلار افزایش قیمت داشت.

براساس داده های شاخص قیمت  ChemOrbis، بازار PVC داخلی چین، شامل گرید K67 ( تولید شده از اتیلن و استیلن) از ژوئن 2018 تا کنون به بالاترین سطح خود رسیده است.

تقاضای مناسب در هند

به گزارش فعالان بازار PVC هند، کاهش عرضه تولیدکنندگان داخلی منجر به افزایش تقاضا در این بازار شده که پیش بینی می‌شود فروشندگان اصلی PVC قیمت پیشنهادات ماه ژوئن خود را  افزایش دهند.

یکی از تولیدکنندگان داخلی با اشاره نزدیک شدن فصل باران های موسمی  اظهار داشت: "با اینکه تقاضا در حال حاضر مناسب است اما ما بازار تقاضا را برای هفته‌های آینده با دقت تحت نظر خواهیم گرفت."  

افزایش قیمت ماه ژوئن

با وجود تقاضای بالا و محدودیت عرضه در هند و چین، انتظارات برای افزایش قیمت در ماه ژوئن به طور متوسط در حدود 10 تا 30 دلار در هر تن  است. این محدودیت افزایش قیمت  بیشتر به دلیل این است که فعالان بازار  ترجیح می‌دهند فاکتور نزدیک شدن فصل باران های موسمی در هند، رکود ماه رمضان در جنوب غربی آسیا و کاهش قیمت نفت خام در روزهای اخیر را در پیش بینی های خود در نظر بگیرند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟