پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

14 راهکار برای پولدار شدن که قبل از 30 سالگی باید بدانید
افراد موفق تا 30 سالگی صاحب خانه می‌شوند و کسب و کاری پرسود راه می‌اندازند، در حالی‌که برخی‌ها تا سنین بالاتر هنوز برای بدست آوردن پول تلاش می‌کنند اما با این حال بدهی زیادی دارند و نمی‌توانند به رفاه و آسایش برسند.

در این مقاله قصد داریم راهکارهایی را برای به دست آوردن پول مطرح کنیم که باید در 30 سالگی بدانید تا در 50 سالگی پشیمانی به سراغ‌تان نیاید.

1. بزرگ کردن بچه هزینه زیادی را می‌طلبد

برخی‌ها پیشنهاد می‌کنند تا سن 20، 25 یا 30 سالگی بچه‌دار شویم اما باید بدانید هزینه‌ی بزرگ کردن بچه بسیار زیاد است.

پیش از این‌که به بچه‌دار شدن فکر کنید از نظر مالی آمادگی لازم را به دست آورید، پس عجله نکنید و قبل از این‌که بچه‌هایتان را بزرگ کنید از تمام لحظات زندگی‌تان لذت ببرید.

2. از پیشرفت کردن در کار، واهمه نداشته باشید

اگر بیش از سه سال مشغول کاری هستید حتما وقت آن فرارسیده تا با ترفیع گرفتن در کار خود پیشرفت کنید و وضعیت مالی‌تان را سروسامان دهید.

به مدیرتان بگویید به دنبال ترفیع هستید و می‌خواهید حقوق‌تان بیشتر شود، اگر هیچ اهمیتی به درخواست شما داده نشده وقت آن است که شغل‌تان را تغییر دهید یا مهارت‌های جدیدی یاد بگیرید.

3. اجاره کردن خانه بهتر از خانه خریدن است

شاید همانند خیلی‌ها فکر می‌کنید سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات سوددهی خوبی دارد اما باید بدانید اجاره کردن خانه از خرید خانه با وام به صرفه‌تر است.

اکنون مثالی برای شما می‌زنیم: تصور کنید برای خرید خانه باید 100 هزار دلار بپردازید، اجاره همان خانه 550 دلار در ماه است و اجاره سالانه آن در حدود 6 هزار و 600 دلار می‌شود.

حالا اگر 6,600 دلار را از هزینه خرید خانه کسر کنید و پول باقی‌مانده را با سود 7 درصد در بانک پس انداز کنید درآمد سالانه شما 6,752 دلار می‌شود یعنی بیشتر از آن‌چه برای اجاره‌ی یک ساله پرداخت کرده‌اید. اگر همین پول را در جای بهتری سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید سالیانه در حدود 9,764 دلار سود دریافت کنید.

همچنین با اجاره‌خانه، نیاز نیست هزینه‌ای برای مالیات و تعمیر خانه بدهید. پس قبل از این‌که تصمیم بگیرید خانه بخرید یا اجاره کنید حساب و کتاب‌ها را انجام دهید و پرسودترین گزینه را انتخاب کنید.

4. برای سلامتی و آموزش خود سرمایه‌گذاری کنید

اگر سلامت نباشید نمی‌توانید مسیر موفقیت را بپیمایید پس باید روی سلامتی خود سرمایه‌گذاری کنید، حداقل سالی یک بار به مسافرت بروید، خوب بخوابید و غذای سالم بخورید.

آموزش و یادگیری مهارت‌های جدید نیز می‌تواند درهای موفقیت را به روی‌تان باز کند.

5. در حوزه‌ای که آشنایی ندارید سرمایه‌گذاری نکنید

اگر از جمله افرادی هستید که برای ثروتمند شدن عجله دارید وقتی نوبت به سرمایه‌گذاری مالی می‌رسد بهتر است کمی صبور باشید.

همیشه در حوزه‌ای که با آن آشنایی دارید سرمایه‌گذاری کنید و پیش از سرمایه‌گذاری نیز با متخصصان آن حوزه مشورت کنید.

6. برای پرداخت یک قرض، از فرد دیگری قرض نگیرید

یکی از کارهایی که می‌تواند پشیمان‌تان کند این است که برای پرداخت یک قرض دوباره از فرد دیگری پول قرض کنید یا از بانک وام بگیرید.

بهترین کاری که در این شرایط می‌توانید انجام دهید این است که احساسات خود را سرکوب کنید، جلوی خرج‌های اضافه را بگیرید تا بتوانید قرض‌هایتان را پرداخت کنید.

7. با دوستان خود در ارتباط باشید و با افراد جدید ملاقات کنید

ضرب‌المثل معروفی وجود دارد که می‌گوید: «یک دوست در دادگاه خیلی بهتر از یک پنی در کیف پول است.»؛ پس گاهی داشتن دوستان خوب از پول داشتن بهتر است.

8. لباس و کفش باکیفیت بخرید

لباس و کفش‌های باکیفیت بالا دوام بیشتری نسبت به لوازم ارزان‌قیمت دارند، اگر بتوانید در زمان تخفیف‌ها خرید کنید سود بیشتری کرده‌اید.

همیشه زمان تخفیف‌ها را دنبال کنید تا وسایل موردنیاز خود را تهیه کنید.

9. جلوی خریدهای غیرضروری را بگیرید

شاید خریدهای احساسی و غیر ضروری باعث خوشحالی‌تان شود اما پول شما را هدر می‌دهد. اگر در حال حاضر درآمد پایینی دارید و با خرید کردن احساس خوبی پیدا می‌کنید به شما توصیه می‌کنیم برای شادی در زندگی کارهای دیگری انجام دهید تا جایگزین خرید کردن شوند.

10. برای دوران بازنشستگی‌تان پس‌انداز کنید

زمان به سرعت می‌گذرد و تا چشم برهم بزنید عمرتان رفته و به دوران پیری رسیده‌اید. در هر سنی که هستید ماهیانه 20 تا 50 دلار از درآمد خود را برای دوران پیری پس‌انداز کنید، این کار هم آینده‌تان را تامین می‌کند و هم اعتماد به نفس بیشتری به شما می‌دهد.

11. غذاهای خانگی بیشتری بخورید

اغلب ترجیح می‌دهیم در رستوران‌ها و فست فودها غذا بخوریم اما اگر کمی فکر کنید متوجه می‌شوید غذا خوردن در خانه برای شما ارزان‌تر خواهد بود.

12. مقداری از درآمد ماهیانه‌تان را برای اتفاقات ناگهانی کنار بگذارید

زندگی غیر قابل پیش‌بینی است و ممکن است هر اتفاقی بیفتد که شما را مجبور کند برای آن هزینه‌ی زیادی بپردازید اما آیا تاکنون فکر کرده‌اید این پول را از کجا تامین می‌کنید؟ پیشنهاد می‌کنیم هر ماه مقداری از حقوق ماهیانه خود را برای اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی پس‌انداز کنید. اگر پس‌انداز کافی داشته باشید در مواجهه با موقعیت‌های دشوار زندگی کنترل خود را از دست نمی‌دهید.

13. باید همسرتان مثل شما فکر کند تا در مدیریت مالی زندگی موفق شوید

اگر شما به فکر پس‌انداز هستید اما همسرتان در حال پول خرج کردن است، مطمئن باشید هیچ وقت پولدار نخواهید شد.

با همسر خود صحبت کنید و به راه حل مشترکی برسید تا بهتر پیشرفت کنید، اگر می‌خواهید انگیزه لازم را در او ایجاد کنید مقداری از پول خود را برای سفرهای دونفره پس‌انداز کنید.

14. بیش از یک منبع درآمد داشته باشید

اگر تنها یک شغل دارید و پول کافی برای تامین هزینه‌های زندگی را در اختیارتان قرار می‌دهد خوش‌بخت هستید اما شاید بهتر باشد بیش یک از منبع درآمد داشته باشید.

منبع: یوکن
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 91%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
Rahim chahardoli یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
خیلی نکات کلیدی و جالبی بود متشکر ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟