سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

7 راه برای اجرای کارآمد کسب و کار
زمانی که صحبت از استارتاپ، به میان می آید، میزان "بهره وری افراد" کلید موفقیت، شمرده می شود. همچنین با حداقل منابع و نیاز به دست یابی به موفقیت در سریع ترین حالت ممکن، "زمان" نقش حیاتی دارد.

برای بهره وری بیشتر نیز، فعال نگه داشتن کارمندان ضروری است. در این میان همیشه روشی وجود دارد که بتوانید کسب و کار خود را به صورت روزانه، بهبود بخشید.

در این مقاله از 7 کارآفرین در مورد بهترین روش ها برای کارآمد شدن تلاش های روزانه در کسب و کار سوال پرسیده شده است، در ادمه نگاهی به پاسخ های آنها خواهیم داشت.

1. از نرم‌افزار مدیریت وظایف استفاده کنید

یکی از این کارآفرینان معتقد است که ایمیل، روش ایده آلی برای ارتباطات و یا همکاری در تیم نیست. استفاده از نرم افزارهای مدیریت کار مانند Trello، باعث می شود که همکاری، منسجم تر شده و ارتباطات و پیشرفت های کاری، در یک مکان قرار گیرد.

این نوع نرم افزارها باعث صرفه جویی در زمان می شوند. در ایمیل مجبور خواهید بود که ایمیل مورد نظر را در میان ایمیل های ارسال شده بیابید که این خود زمان بر است. همچنین اینکه نرم افزار های مدیریت وظایف، باعث می شود که پیشرفت کار را به صورت موثرتری، دنبال کنید.

2. هرآنچه را که می‌توانید اتوماسیون کنید

کسب و کار اتوماسیون، نه تنها به کار، ظاهری شیک می دهد، بلکه در محیط رقابتی امروز، ضروری است. انجام خودکار وظایف مربوط به کسب و کار، در زمان کارکنان شما صرفه جویی کرده و به آنها این امکان را می دهد که بهره ور تر شده و تفکر موثر تری داشته باشند.

علاوه بر تقویت بهره وری در کسب و کار، اوتوماسیون می تواند هزینه ها را در بلند مدت، کاهش دهد. (حتی اگر در حال حاضر، کمی گران به نظر برسد)

3. افراد را برای برقراری تعامل رو در رو، تشویق کنید

اسکایپ، گوگل چت و دیگر ابزارهای ارتباطی آنلاین، زمانی که به دنبال ارسال پیام کوتاه به همکاران خود هستید، بسیار مفید خواهند بود. با این حال، تعامل چهره به چهره، به روند حل یک مشکل، سرعت می بخشد و پاسخ یک سوال و یا روشن کردن موضوع را موثرتر می سازد.

کارمندان خود را تشویق کنید تا زمانی که نیاز به حل مشکلی دارند و یا به دنبال کسب اطلاعات هستند، با یکدیگر صحبت کنند.

4. برگزاری جلسات روزانه شرکت

برخی از این کارآفرینان گفته اند که هر روز یک جلسه ی ده دقیقه ای با کارکنان خود، ترتیب می دهند. در این جلسات اطلاعاتی منتقل می شود که هر فرد برای ماندن در مسیر و چرخه کاری، به آن نیاز دارد.

به طور مثال شاخص های کلیدی عملکردشان، شناسایی فرصت ها برای بهبود اوضاع، جشن موفقیت ها و مرور وظایف روزانه از جمله محتوایی است که در جلسات کوتاهی که هر روز برگزار می شود، انتقال می یابد.

5. برای انجام کار بیشتر، روی یک کار متمرکز شوید

یکی از این کارآفرینان می گوید که در شرکت آنها این قانون وجود دارد که همه ی افراد باید بر روی یک کار متمرکز شوند و به اصلاح تک کاره باشند، در واقع تا زمانی که پروژه ای به اتمام نرسیده نمی توانند به سراغ پروژه ی بعدی بروند.

چند کاره بودن، بهره وری شما را کاهش می دهد. در مقابل  تک کاره بودن این امکان را بوجود می آورد که کارها را با سرعت بیشتری انجام دهید و در پروژه وقفه ایجاد نمی کند. زمانی که روی 10 پروژه به طور همزمان کار می کنید، حقیقتا هیچ کدام به درستی پیش نخواهد رفت.

6. حذف کردن جلسات یک دقیقه‌ای

یکی از از ناکارآمد ترین کارهایی که مکرراً باعث صرف وقت و انرژی می شود، جلسات یک دقیقه ای است. این نوع جلسات، به طور معمول، افراد را از بهره وری، منحرف می کنند. حقیقت این است که تقریبا هیچ کار مهمی را نمی توان در یک دقیقه، به انجام رساند. همیشه جلسات یک دقیقه ای حداقل به 15 دقیقه می رسند و مدیریت زمان ناکارآمدی ایجاد می کند.

7. به روندی که بیان شد، تکیه کنید

اگر طبق روندی که گفته شد، پیش روید، شاید در شروع کار چیزهایی را از دست بدهید، ولی در ادامه با سرعت بخشیدن به فرآیند کاری و افزایش میزان بهره وری، آنچه از دست داده اید، اعم از سرمایه و زمان را بار دیگر بدست خواهید آورد.

در واقع، با سرعت بخشیدن به امور در دراز مدت، در زمان شما نیز صرفه جویی خواهد شد. البته باید تغییراتی، بسته به ارتباطات و تیم شما روی این روند، اعمال شود.


منبع: یوکن
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟