پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

مدیرعامل‌های موفق چگونه کارایی خود را افزایش می‌دهند؟
داشتن کارایی به معنای انجام پیوسته کارها و عقب نماندن از زمان بندی پروژه‌هاست؛ مدیرعاملان موفق توانسته‌اند به این دو مورد دست یابند و کارایی خود را حفظ کنند.

راه اندازی و مدیریت استارتاپ کار بسیار سختی است و هر کسی از عهده‌ی آن بر نمی آید. برای این کار به منابعی چون پول، انرژی ، صبر و حوصله و از همه مهم تر زمان نیاز دارید.

معمولاً مدیران استارتاپ ها و شرکت‌های کوچک از کمبود زمان گله‌مند هستند و همیشه از زمان بندی‌ها عقب می مانند.

رها کردن این طرز تفکر و رساندن کسب و کار به زمان بندی تعیین شده، نیازمند سبکی از رهبری است که با استفاده از برخی راهکارها قابل اجرا شدن است. در ادامه به برخی از این راهکارها اشاره می کنیم:

طرز تفکر وسیع و بدون محدودیت

هر زمان در روند کاری استارتاپ خود با مشکلی مواجه شدید، به این فکر کنید که انسان هیچ محدودیتی ندارد. خودتان را با مدیران بزرگی مقایسه کنید که در چندین شرکت مشغول به کار هستند و به زندگی شخصی‌شان هم رسیدگی می کنند، حتی ممکن است به فکر راه اندازی کسب و کارهای جدیدتر هم باشند. ایلان ماسک مثال خوبی است؛ او علاوه بر مدیریت دو کمپانی بزرگ علمی و فناوری، به فکر ایده‌های جدید بوده و شاید شرکت‌های دیگری را راه اندازی کند.

پس همیشه به خود یادآوری کنید هیچ محدودیتی برای کارهایی که انسان می تواند انجام دهد وجود ندارد. با این نگرش از این فکر که کاری سخت است و نمی توانید انجام دهید، رها می شوید.

برنامه‌ریزی بیشتر

تمام انسان‌ها به یک اندازه زمان دارند، پس سرمایه‌ی زمانی کارآفرینان با هم برابر است. در نتیجه استفاده هوشمندانه از زمان سبب می شود مدیران موفق و ناموفق از هم متمایز شوند.

برای این منظور باید به دنبال برنامه ریزی درست باشید. اگر بتوانید زمان مشخصی از آخر هفته را به برنامه ریزی برای هفته‌ی آتی اختصاص دهید، در روز کاری بعدی، آمادگی بیشتری داشته و طبق برنامه جلو می روید. بعد از مدتی می بینید وقت گذاشتن روی برنامه ریزی، به سود شما تمام شده است.

داشتن انتظارات واقعی

اگر می خواهید به عنوان مدیر یک شرکت به موفقیت برسید، باید وظایف و اهداف را برای کارمندانتان مشخص کنید.

اگر در تعیین اهداف بلندپروازی کرده و وظایف بیشتری برای آن‌ها مشخص کنید، قطعاً از زمان بندی عقب خواهید افتاد.

وظایف بیش از اندازه نتیجه‌ای جز ناقص ماندن آن‌ها نیست و در نهایت می بینید شرکت از زمان بندی خود عقب افتاده است.

قدرت نه گفتن

نه گفتن همانند عضله‌ای است که با تمرین مداوم، تقویت می شود. پس ابتدا اولویت‌های زندگی خود را مشخص کنید. اولویت‌هایی که نمی خواهید به هیچ وجه از آن‌ها دست بکشید.

این موارد برای هر کسی متفاوت است؛ مثلاً اولویت یک نفر مسافرت است اما شاید برای دیگری هیچ اهمیتی نداشته باشد.

بعد از مشخص کردن اولویت‌ها، "نه" گفتن را تمرین کنید. با کسب این مهارت زمان بیشتری خواهید داشت و بازدهی‌تان بالا می رود.

استخدام افراد مناسب و تقویت قوای آن‌ها

استخدام کردن افراد مناسب یکی از موارد مهم برای تشکیل تیم کاری است. باید این مورد را در نظر بگیرید که این تیم در آینده به نیروی شرکت شما تبدیل می شوند. پس در زمان استخدام به دنبال افرادی باشید که قابلیت پیشرفت را دارند.

سپس به آن‌ها آموزش‌های لازم را بدهید و در شرایط مناسب، تمام مسئولیت‌های مربوطه را به آن‌ها بسپارید. خیلی از مدیران در مرحله‌ی واگذار کردن مسئولیت دچار شکست شده و نمی‌توانند مدیران میانی برای شرکت تعیین کنند.

ممکن است در شرکت اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ دهد یا با بحرانی مواجه شوید. این اتفاقات برای همه رخ می دهد و شاید مجبور شوید زمان بیشتری را به کار اختصاص دهید.

مسئله‌ی مهم این است که با رعایت موارد مذکور می توانید در بیشتر اوقات به کارهایتان بپردازید بدون این که از زمان بندی عقب بیفتید.

منبع: یوکن
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟