شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 30 مرداد 1401/ شماره 583
عناوین خبری امروز: شدت ریزش پایه ها؛ کمتر از هفته های قبل, سقوط دلار صرافی به کانال 26 هزار تومان, ثبات در قیمت های بازار محصولات پلیمری

شدت ریزش پایه ها؛ کمتر از هفته های قبل
هجدهمین قیمت های پایه محصولات پتروشیمی امروز یکشنبه 30 مرداد 1401 در حالی اعلام شد که به جز چند گرید پ پ شیمیایی، همه کالاها کاهشی شدند. شدت کاهش قیمت های پایه، همانند هفته های گذشته نیست و بخش زیادی گریدها در جدول مقایسه ای، کمتر از 1.5 درصد افت قیمت داشتند. دلار نیمایی که پایه های امروز با آن محاسبه شد، 26 هزار و 446 تومان است که نسبت به هفته پیش، 51 تومان کاهش داشت.

پلی استایرن انبساطی با 4.1 درصد و 1,516 تومان، بیشترین کاهش امروز را به نام خود ثبت کرد. در سمت مقابل، تنها کالای افزایشی امروز، پ پ شیمیایی MR230 و ZR230 است که 19 صدم درصد رشد قیمت داشت و 62 تومان بیشتر از هفته قبل، قیمت گذاری شد.

سقوط دلار صرافی به کانال 26 هزار تومان
به دنبال ریزش روز گذشته دلار آزاد به کانال 28 هزار تومان، امروز هم، دلار صرافی به کانال 26 هزار تومان عقب نشینی کرد و با هزار و 103 تومان اُفت، 26 هزار و 934 تومان قیمت گذاری شد. در مقابل دلار آزاد که روز گذشته ریزشی و به کانال 28 هزار تومان عقب نشینی کرده بود امروز افزایشی شد و با 520 تومان رُشد 28 هزار و 900 تومان پیشنهاد می‌شد.

ثبات در قیمت های بازار محصولات پلیمری

علی رغم کاهش دلار و قیمت های پایه، قیمت های بازار امروز عمدتا بدون تغییر بودند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس به جز گروه سنگین تزریقی و سنگین فیلم که بین 100 تا 400 تومان کاهش داشتند قیمت سایر کالاها بدون تغییر نسبت به روز گذشته پیشنهاد شد. گریدهای پ پ نساجی mfi بالا، 300 تا 600 تومان افزایش داشتند و کالاهای mfi پایین بدون تغییر ماندند. پ پ های شیمیایی نیز تغییری نداشتند در مقابل گروه پی وی سی امروز 400 تا 500 تومان اُفت قیمت داشتند.

کاهش ادامه دار بورس تهران
بورس تهران که دیروز را کاهشی به پایان برده بود در معاملات امروز نیز نزولی بود و شاخص کل در خاتمه معاملات، با 8 ‌هزار و 920 واحد اُفت به 1 میلیون و 429 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟