پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 5 شهریور ماه 1401/ شماره 587
عناوین خبری امروز: قیمت های جهانی کاهشی و بدون تغییر, ثبات قیمت دلار نیمایی, صعود دلار صرافی به کانال 28 هزار

قیمت های جهانی کاهشی و بدون تغییر
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 26 اوت 2022، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت های جهانی این هفته ترکیبی از کاهش، بدون تغییر و افزایش است. پلی اتیلن ها کاهشی و پی وی سی و پ پ ها بدون تغییر و در مقابل گروه ABS افزایشی بود. در مجله آیسیس نیز قیمت ها ترکیبی از کاهش  و بدون تغییر هستند. سبک فیلم، سنگین بادی و پلی استایرن ها بیشترین افزایش را داشتند و پ پ ها و پی وی سی همانند مجله پلتس نسبت به هفته گذشته بدون تغییرند.
 
ثبات قیمت دلار نیمایی
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته، 26 هزار 467 تومان قیمت گذاری شد و اختلافِ نیمای امروز با قیمتِ یکشنبه 30 مرداد به 20 تومان افزایش رسید. پنجشنبه 3 شهریور هم، میزان اختلاف نیما 20 تومان بود.
میانگین روزانه نیز همانند روزهای گذشته در محدوده 26 هزار و 400 تومان ثابت ماند. نوزدهمین قیمت های پایه فردا در حالی اعلام می شود که قیمت های جهانی در نشریه آیسیس کاهشی و بدون تغییر بودند و نیما تا امروز، تنها 20 تومان افزایش داشته است.

صعود دلار صرافی به کانال 28 هزار

دلار آزاد، هفته جدید را با صعود به کانال 30 هزار تومان آغاز کرد. دلار که هفته گذشته با انتشار اخبار ضدونقیض حول نتایج برجام، بین 2 کانال 28 و 29 هزار تومان در رفت و آمد بود، امروز و هفته جدید را افزایشی آغاز کرد و حتی در ساعتی به 30 هزار و 300 تومان هم رسید ولی در ادامه مجددا کاهشی شد و تا ساعت 14 با 170 تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت جمعه، 29 هزار و 760 تومان پیشنهاد شد.
به دنبال افزایش دلار آزاد، در صرافی ملی هم دلار به کانال 28 هزار تومان صعود کرد و با 503 تومان افزایش نسبت به پنجشنبه، 28 هزار و 140 تومان قیتمگذاری شد.


موج افزایشی در قیمت های بازار

با توجه به افزایش قیمت دلار قیمت های بازار امروز ترکیبی از افزایشی و بدون تغییر بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی و سبک فیلم افزایشی و بین 100 تا 1300 تومان رُشد را ثبت کردند و سایر کالاها بدون تغییر نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته پیشنهاد شدند. پ پ نساجی نیز امروز عمدتا روندی افزایشی داشتند و بین 300 تا 1000 تومان صعود را رقم زدند. پ پ های شیمیایی هم امروز بدون تغییر تا 1500 تومان افزایش داشتند. تنها گروه کاهشی امروز، پی وی سی بود که 100 تومان اُفت پیدا کرد.

پایان هفته برنت با 100 دلار
برنت که معاملات این هفته را با 95 دلار آغاز کرده بود در طول هفته تا 102 دلار هم پیش رفت اما در نهایت معاملات آخر هفته را با 100 دلار به پایان رساند. قیمت پایانی نفت برنت در معاملات جمعه، 99 دلار و 34 سنت بود.

شروع هفته بازار سرمایه با رشد 7 هزار واحدی
بازار سرمایه که هفته گذشته را جمعا با 10 هزار واحد افزایش به اتمام رسانده بود، امروز و هفته جدید را نیز افزایشی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات، با 7 هزار و 673 واحد رشد، به 1 میلیون و 450 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟