سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 7 شهریور 1401/ شماره 589
عناوین خبری امروز: رقابت‌ پ پ و پی وی سی ها داغ شد, افزایش آرام دلار نیمایی, دلار آزاد سردرگم بین خبرهای سیاسی

رقابت‌ پ پ و پی وی سی ها داغ شد
کالاهای گروه پ پ نساجی و شیمیایی و پی وی سی ها، معاملات شهریور را در حالی آغاز کردند که با شارژ سهمیه ماهانه و افزایش قیمت پایه‌ی پ پ ها، خریداران با رقابتی بیشتر از هفته قبل به معامله پرداختند. کالاهای گروه پ پ نساجی که هفته پیش با قیمت پایه تا 8 درصد رقابت شده بودن امروز با رقابتی بین 7 تا 15 درصد معامله شدند که البته کاهش 2 هزار تنی عرضه های پ پ نساجی در این افزایش رقابت ها بی تاثیر نبود. معاملات پ پ های شیمیایی نیز از 2 تا 27 درصد، به 2 تا 40 درصد رقابت افزایش یافت. کالاهای گروه پی وی سی نیز بین 1 تا 10 درصد رقابت شدند در حالی‌که هفته گذشته بین قیمت پایه تا 3 درصد رقابت، معامله شده بودند.

افزایش آرام دلار نیمایی
نیما هر چند آرام، اما در مسیر افزایش گام برمی دارد. میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز به 26 هزار و 489 تومان رسید و نسبت به یکشنبه 6 شهریور ماه 10 تومان افزایش یافت. میانگین روزانه نیز، همانند دیروز در محدوده 26 هزار و 500 تومان است.

دلار آزاد سردرگم بین خبرهای سیاسی

دلار آزاد که یکشنبه را با 29 هزار و 580 تومان به پایان رساند، امروز صعود محدودی داشت و تا 29 هزار و 820 تومان پیش رفت. علی رغم افزایش دلار آزاد، دلار صرافی امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، 28 هزار و 270 تومان قیمت گذاری شد.

قیمت پرمصرف ها ریزشی و پ پ ها صعودی شد

قیمت های بازار امروز ترکیبی از کاهش، بدون تغییر و افزایشی بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، با توجه به اُفت قیمت پایه در روز گذشته، قیمت های بازار این کالاها کاهشی شد. سبک فیلم، سنگین بادی، سنگین فیلم و سبک خطی بیشترین کاهش را داشتند و بین 400 تا 1000 تومان ریزش را ثبت کردند. در مقابل پ پ های نساجی به دلیل افزایش رقابت ها، 500 تا 2200 تومان صعود را ثبت کردند. پ پ های شیمیایی نیز امروز عمدتا بدون تغییر نسبت به روز گذشته پیشنهاد شدند و در چند گرید تا 1500 تومان افزایش را داشتند. هر چند پی وی سی ها نیز بدون تغییر بودند اما در گروه پت، بین 500 تا 1000 تومان افزایش ثبت شد.

شروع هفته برنت با عقب‌نشینی به 99 دلار
برنت که معاملات امروز و هفته جدید را با صعود به 100 دلار آغاز کرده بود، در ادامه با 1 دلار کاهش به 99 دلار رسید. آخرین قیمت برنت: 99 دلار و 53 سنت.

افزایش هزار واحدی بورس تهران
بورس تهران پس از افزایش روز گذشته، امروز نیز افزایشی بود و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات با هزار و 50 واحد افزایش به 1 میلیون و 445 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟