دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 12 شهریور ماه 1401/ شماره 592
عناوین خبری امروز: کاهش قیمت های جهانی پلی اتیلن ها, ادامه افزایش آرام دلار نیمایی, عبور متزلزل دلار از مرز 30 هزار

کاهش قیمت های جهانی پلی اتیلن ها
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 2 سپتامبر 2022، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت های جهانی این هفته ترکیبی از کاهش، بدون تغییر و افزایش است. پلی اتیلن ها کاهشی و پی‌وی‌سی و ABS ها بدون تغییر و پ پ ها و پلی استایرن ها روندی افزایشی داشتند. در نشریه آیسیس نیز پلی اتیلن ها کاهشی و سبک فیلم و سنگین بادی و سنگین فیلم بیشرین اُفت را ثبت کردند. گروه پ پ ها هم که در پلتس افزایشی بودند اما در آیسیس روندی کاهشی داشتند. پلی استایرن ها و پی وی سی نیز در این نشریه روندی کاهشی را ثبت کردند.

ادامه افزایش آرام دلار نیمایی
میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز و در ابتدای هفته، 26 هزار 567 تومان شد و اختلافِ نیمای امروز با قیمتِ یکشنبه 6 شهریور به 89 تومان افزایش رسید. میانگین روزانه نیز طی چند روز اخیر در محدوده 26 هزار و 600 تومان ثابت مانده است. بیستمین قیمت های پایه فردا در حالی اعلام می شود که قیمت های جهانی در نشریه آیسیس عمدتا کاهشی هستند و دلار نیمایی هم تا امروز 89 تومان افزایش داشته است.

عبور متزلزل دلار از مرز 30 هزار

در هفته ای که گذشت دلار به مرز 30 هزار تومان نزدیک شد و روز جمعه 11 شهریور به دنبال خبرهایی از نظر آمریکا در مورد پاسخ ایران، دلار به 30 هزار و 50 تومان رسید. امروز دلار بازار را با 29 هزار و 950 تومان آغاز کرد ولی در ادامه، روند صعودی آخر هفته گذشته را پی گرفت و به 30 هزار و 50 تومان رسید. در صرافی ملی هم دلار ابتدا افزایشی شد ولی در ادامه به قیمت پنجشنبه بازگشت و 28 هزار و 542 تومان قیمتگذاری شد.


فراز و فرود در قیمت های بازار

با توجه به کاهش قیمت های جهانی، قیمت های امروز بازار رو به پایین شد. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی، سبک فیلم و سنگین تزریقی بیشترین کاهش را داشتند و بین 100 تا 500 تومان اُفت را رقم زدند. پ پ نساجی امروز بدون تغییر نسبت به قیمت پنجشنبه پیشنهاد شدند و در مقابل پ پ های شیمیایی، افزایشی و بین 200 تا 2500 تومان رُشد را ثبت کردند. پی وی سی ها نیز امروز بدون تغییر ماندند.

پایان هفته برنت با 93 دلار
برنت که معاملات این هفته را با 100 دلار آغاز کرده بود در طول هفته روند کاهشی داشت و بین 103 تا 92 دلار نوسان داشت و در نهایت معاملات آخر هفته را با 93 دلار به پایان رساند

شروع هفته بورس تهران با ریزش 12 هزار واحدی
بازار سرمایه که هفته گذشته را جمعا با هزار واحد افت به اتمام رسانده بود، امروز و هفته جدید را نیز کاهشی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات، با 12 هزار و 463 واحد کاهش، به 1 میلیون و 426 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟