سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

عربستان سعودی قیمت پیشنهادی پلی اتیلن و پلی پروپیلن ماه آوریل را به چین اعلام کرد
یکی از نمایندگان بزرگترین تولید کننده عربستان سعودی گزارش داد: سعودی، عرضه پلی اتیلن خود به کشور چین را در ماه آوریل با توجه به کاهش قابل توجه آن از ماه مارس انجام می دهد، این در حالی است که میزان عرضه پلی پروپیلن از ماه مارس تغییری نداشته است.

گروه ترجمه ویکی پلاست | بزرگترین تولید کننده میزان عرضه خود را در ماه آوریل کاهش می دهد و به قیمت 90 الی 100 دلار به ازای هر تن برای پلی اتیلن سنگین فیلم، 40 دلار به ازای هر تن برای پلی اتیلن سبک فیلم و 90 دلار به ازای هر تن پلی اتیلن سبک خطی عرضه می کند.

قیمت های جدید بر 740 دلار به ازای هر تن برای پلی اتیلن سبک فیلم و 750 دلار به ازای هر تن برای پلی اتیلن سنگین فیلم و پلی اتیلن سبک خطی C4، بر اساس هزینه ارزش، بیمه و کرایه حمل بار تا مقصد مبتنی بر واحد پول کشور چین، قرار دارد.

به گفته این نماینده؛ تولیدکننده بزرگ سعودی از ماه مارس با 870 دلار به ازای هر تن با همان شرایط قبل، عرضه هموپروپیلن نساجی در ماه آوریل را انجام می دهد. وی همچنین گفت: تقاضای کل در کشور چین، به جز پلاستیک های یکبار مصرف و وسایل پزشکی، کاهش یافته است.

فعالان چینی به تدریج به کار خود بازمی گردند، اما همچنان در خریدهای خود محتاط عمل می کنند. بنابراین انتظار نمی رود که به زودی شاهد بهبود تقاضا در خرید باشیم. به علاوه بازارهای محلی پلی پروپیلن و پلی اتیلن نیز در هفته جاری به شدت کاهش داشته اند. با در نظر گرفتن تمام عوامل ذکر شده، فکر می کنیم که تغییر در رویه بازار در کوتاه مدت، غیر ممکن است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟