جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

اعلام قیمت کاهشی پلی اتیلن و پلی پروپیلن عربستان برای ماه آوریل
پیشنهادات جدید (سعودی) بزرگترین تولید کننده برای پلی پروپیلن های رافیا، تزریقی، الیاف فیلم و پلی اتیلن سبک خطی C4 و پلی اتیلن سنگین بادی و تزریقی از ماه مارس همگی با 300 ریال عربستان سعودی به ازای هر تن (معدل 80 دلار در هر تن) کاهش یافته اند.

گروه ترجمه ویکی پلاست | تعلیق فعالیت ها و بستن مرزها و حکومت نظامی با توجه به پاندمی ویروس کرونا، در عربستان سعودی تصویب شد.


از جمله کشورهایی که اقدامات امنیتی برای مهار کرونا را در پیش گرفته، عربستان سعودی است که در حال حاضر بیشترین مورد تأیید شده در منطقه خلیج فارس را دارد. مقامات سعودی با تعلیق کلیه پروازهای بین المللی به داخل کشور و کاهش نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی، به شیوع COVID-19 پاسخ داده اند مقامات همچنین خروج غیرضروری از خانه را ممنوع کرده و چند شهر نیز در قرنطینه به سر می برند.

در 29 مارس، بندر جده آخرین جایی بود که تحت قوانین تعلیق قرار گرفت. مقررات حکومت نظامی نیز در شهرها و قطب‌های تجاری کشور از ساعت 7 عصر به 3 بعد از ظهر تغییر یافت. بندر جده با گنجایش حدود 7 میلیون کانتینر (TEU= به عنوان یونیت واحد در حمل و نقل کانتینر استفاده می شود)، 65 درصد از واردات عربستان سعودی از طریق دریا را به عهده دارد و دومین بندر شلوغ در جهان عرب است.

سقوط اصلی در عربستان سعودی، قویا از ماه مارس شروع می شود
طی چند هفته اخیر، سقوط قیمت جهانی نفت و کاهش تقاضا در بحبوحه بحران  COVID-19، منجر به افزایش فشارها بر بازار شده است. در این دوران بی سابقه یکی از عرضه کنندگان بزرگ سعودی با افت شدید قیمت پلی اتیلن و پلی پروپیلن، بازارهای محلی را در دست گرفت.

پیشنهادات جدید بزرگترین تولید کننده برای پلی پروپیلن های رافیا، تزریقی، الیاف فیلم و پلی اتیلن سبک خطی C4 و پلی اتیلن سنگین بادی و تزریقی از ماه مارس همگی با 300 ریال عربستان سعودی به ازای هر تن (معدل 80 دلار در هر تن) کاهش یافته اند. این تولیدکننده در ماه آوریل پیشنهاد خود را برای فیلم HDPE به میزان 263 ریال (80 دلار) به ازای هر تن و برای فیلم LDPE به میزان 169 ریال (45 دلار) به ازای هر تن، کاهش داد.

سقوط اخیر، آخرین قیمت های سعودی را
به میزان 3413 ریال (938 دلار) به ازای هر تن برای پ پ رافیا و پ پ تزریقی،
3525 ریال (908 دلار) به ازای هر تن برای پ پ فیلم و پ پ الیاف،
2850 ریال (759 دلار) به ازای هر تن برای پلی اتیلن سبک خطی C4،
3075 ریال (819 دلار) به ازای هر تن پلی اتیلن سنگین بادی،
3000 ریال (799 دلار) به ازای هر تن پلی اتیلن سنگین تزریقی،
3037 ریال (808 دلار) به ازای هر تن پلی اتیلن سنگین فیلم،
و 3319 ریال (883 دلار) به ازای هر تن برای فیلم پل اتیلن سبک فیلم، تحویل در جده، رساند.

به جز رشد اندک در طول ماه فوریه که ناشی از تلاش هایی در جهت بهبودی بوده است، بازار محلی (منطقه ای) عربستان در نیمه دوم سال 2019 شاهد روند نزولی بوده است.

منبع

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟