جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

افزایش ظرفیت تولید پلی پروپیلن بازیافت شده توتال
شرکت توتال در نظر دارد با هدف تامین تقاضای فزاینده برای مواد بازیافتی ظرفیت تولید شرکت سینووا از زیرمجموعه های این شرکت را افزایش دهد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از نیپنا، شرکت توتال به تازگی اعلام کرده است که در نظر دارد با هدف تامین تقاضای فزاینده برای مواد بازیافتی با عملکرد بالا (high-performance recycled materials) ظرفیت تولید شرکت سینووا (Synova)، از زیرمجموعه های این شرکت، را افزایش دهد.

در همین راستا، قرار است شرکت سینووا، واقع در نورماندی فرانسه، تا اوایل سال 2021 میلادی سالانه 40 هزار تن پلی پروپیلن بازیافت شده تولید کند که تمام استانداردهای کیفیت مورد نیاز تولیدکنندگان اصلی قطعات (OEMs) و خودروسازان را برآورده سازد.

والری گاف، معاون رئیس شاخه پلیمرهای شرکت پالایش و صنایع شیمیایی توتال (Total Refining & Chemicals)، می گوید: پلاستیک ها در کنار تمام ویژگی هایی که برای آن ها برشمرده می شود، کمک می کنند وزن وسایلی که روزانه با آن ها سر و کار داریم کاهش یابد.

آن ها همچنین ضمن افزایش راندمان مصرف انرژی، میزان تصاعد کربن حاصل از فعالیت های صنعتی را کاهش می دهند.

وی افزود: با افزایش سهم مواد خام بازیافتی (recycled raw materials)، می توان چالش ضایعات پلاستیک و پایان عمر این محصولات (end-of-life) را تا حد زیادی مدیریت کرد.

گاف یادآورد شد: این سرمایه گذاری که مالکیت شرکت سینووا در اوایل سال جاری میلادی را تحکیم می کند، نقطه عطفی برای فعالیت های توتال در حوزه اقتصاد دورانی یا چرخشی (circular economy) به شمار می رود.

سرمایه گذاری یادشده همچنین ضمن کمک به دستیابی به هدف تولید 30 درصد پلیمر بازیافتی تا سال 2030، گام مهمی در تبدیل توتال به یک شرکت انرژی متعهد محسوب می شود.

 


ویکی پلاست | توسعه ارتباطات، افزایش اطلاعات

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟