سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

برنامه‌ریزی اتریش برای توسعه فرآیندهای بازیافت پلاستیک
شرکت‌های اتریشی در نظر دارند تا با طراحی و اجرای راه‌حل‌های عملی و فنی، میزان بیشتری پلاستیک بازیافتی با خواص مکانیکی بالا تولید کنند...

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، شرکت‌های بوریالیس، تولیدکننده پلی‌الفین و ارما (Erema)، تولیدکننده ماشین‌آلات بازیافت، به‌عنوان دو بازیگر کلیدی صنعت پلاستیک اتریش، به تازگی توافق‌نامه‌ای (LOI) را برای تقویت همکاری‌ها در زمینه توسعه ماشین‌آلات بازیافت امضا کردند.

این دو شرکت، در حاشیه رویدادی در شهر لینتس اتریش، در تاریخ سه‌شنبه چهارم تیرماه، اعلام کردند که در نظر دارند فرآیندهای بازیافت را با هدف افزایش تقاضای بازار برای مواد بازیافتی با کیفیت بالا و پایدار توسعه دهند.

به‌عنوان بخشی از این توافق‌نامه، دو شرکت قرار است با اتکا به تخصص بوریالیس در حوزه پلیمرها و دانش ارما در زمینه مهندسی، به ایجاد فناوری‌های توسعه‌یافته و فرآیندهای بازیافت مکانیکی بپردازند.

این توافق شامل اجرای آزمون‌های مشترک (joint tests)، راه‌اندازی‌های آزمایشی (trial runs) و پروژه‌های در مقیاس پایلوت خواهد بود.

بوریالیس و ارما همچنین در نظر دارند تا با طراحی و اجرای راه‌حل‌های عملی و فنی، میزان بیشتری پلاستیک بازیافتی با خواص مکانیکی بالا تولید کنند.

محصولاتی که برای کاربردهای نهایی (high-end applications) مناسب هستند. این دو شرکت همچنین بر سرعت بخشی به فرآیند تجاری‌سازی محصولات متمرکز می شوند. استاندارد‌سازی و هماهنگی خوراک ورودی و ماده بازیافتی خروجی نیز از دیگر حوزه‌های تمرکز آنها تحت این توافق‌نامه خواهد بود.

این رویه امکان توسعه به کارگیری راهکارهای بازیافت محصولات برای کاربردهای نهایی و به‌طور ویژه کالاهای مصرفی روزمره را فراهم می سازد.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 83%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟