پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

گوگل تا سال 2022 از مواد بازیافت شده در کلیه محصولات سخت افزاری خود استفاده خواهد کرد
گوگل امروز متعهد شده تا سال 2022 مواد بازیافت شده را در کلیه محصولات تولید شده توسط گوگل درج کند. این نمونه کارها در حال حاضر شامل سخت افزاری مانند تلفن های پیکسل ، Pixelbooks ، بلندگوهای Google Home ، Nest و لوازم جانبی مانند موارد تلفن و غرفه های شارژ است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از Verge، گوگل اظهار داشته كه استفاده از پلاستیک بازیافت شده در دستگاه های Chromecast را آغاز كرده و از بطری های پلاستیكی برای ایجاد پارچه در Google Homes و موارد استفاده كرده است.

این اقدام به دنبال ابتکار سبز اپل برای استفاده از مواد بازیافتی در محصولات خود است، با این شركت تا آنجا پیش می رود كه یك ربات داخلی بسازد كه سخت افزارهای قدیمی را برای قطعات جدا كند.

در اوایل سال جاری، سامسونگ نیز قول مشابهی را اعلام کرد و قول می داد از مواد پایدار در بسته بندی محصولات خود استفاده کند.

علاوه بر استفاده از مواد بازیافتی، گوگل همچنین اظهار داشت که متعهد خواهد شد که تمام کربن های حمل شده خود را تا سال 2020 خنثی کند تا پایداری را در بخش سخت افزاری خود ارتقا بخشد.

در مصاحبه ای با شرکت Fast ، سرپرست پایداری سخت افزار گوگل، آنا میگان گفت: این تیم با جابجایی از محموله های هوایی به محموله ، توانست میزان انتشار آلاینده ها را 40 درصد کاهش دهد.

(مقاله درباره زمان زمانی که کاهش کاهش یافته است ناشناخته است.) این مأموریت به این معنی است که تیم باید روند پیشرفت و تولید خود را بهتر پیش بینی کند زیرا محموله های بار بیش از هوا طول می کشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟