جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

گام بلند هلند در راستای حرکت به سوی بازیافت پلاستیک
شرکت‌های هلندی متعهد شدند تا سال ۲۰۲۵، بازیافت پلاستیک خود را تا سقف ۷۰ درصد افزایش و مصرف پلاستیک را تا ۲۰ درصد نسبت به سال ۲۰۱۷ میلادی کاهش دهند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از نیپنا، آرنوود پاسنیر، مدیر ارشد برنامه‌ریزی برای اقتصاد گردشی در وزارت زیرساخت و محیط‌ زیست هلند، به تازگی از امضای یک معاهده پلاستیکی جدید میان وزارت محیط زیست این کشور با ۷۵ شرکت برای دستیابی به اهدافی بلندپروازانه در حوزه بازیافت پلاستیک‌ها تا سال ۲۰۲۵ میلادی خبر داد.

براساس توافق‌نامه یادشده که با الهام از طرحی مشابه در بریتانیا به امضا رسید؛ این شرکت‌ها متعهد شدند تا سال ۲۰۲۵، نرخ بازیافت پلاستیک خود را تا سقف ۷۰درصد افزایش و مصرف پلاستیک را تا ۲۰درصد نسبت به سال ۲۰۱۷ میلادی کاهش دهند. همچنین مطابق مفاد توافق‌نامه جدید، ۷۵ شرکت مورد نظر قرار است به قابلیت بازیافت ۱۰۰ درصدی تمام تولیدات پلاستیکی و همچنین استفاده حداقل ۳۵ درصدی از مواد بازیافتی در تمام محصولات پلاستیکی یک‌بار مصرف خود تا سال ۲۰۲۵ میلادی دست یابند.

مهم‌ترین هدف البته ایجاد یک اقتصاد کاملا گردشی (circular economy) تا سال ۲۰۵۰ و به نصف رساندن استفاده از منابع اولیه تا سال ۲۰۳۰ میلادی است. این معاهده که در ماه فوریه امسال به امضا رسید؛ نمایندگان بخش‌های مختلف شامل صنایع غذایی و آشامیدنی، سوپرمارکت‌ها، خرده‌فروشی‌ها، صنایع بسته‌بندی و سازمان‌های محیط‌زیستی را گرد هم می‌آورد.

پاسنیر همچنین عنوان کرد: هلند برای دستیابی به اهداف یادشده نیاز دارد، ظرفیت بازیافت خود را با تمرکز ویژه بر بازیافت شیمیایی (chemical recycling)، تا سقف دو برابر افزایش دهد. شرکت‌های امضا‌کننده این توافق‌نامه نیز متعهد به گزارش داده‌های مرتبط با چگونگی پیشبرد اهداف یادشده هستند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 50%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟