جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

ادامه سیر نزولی قیمت پلی وینیل کلراید PVC در بازار داخلی چین
با وجود تدوام استحکام قیمت بازار وارداتی آسیا به دلیل محدودیت عرضه، قیمت PVC داخلی چین همچنان به روند نزولی خود ادامه می‌دهد.

گروه ترجمه ویکی پلاست: شاخص قیمت ChemOrbis نشان می دهد PVC داخلی چین از اواسط ماه مه روندی بسیار ضعیف را طی می کند در حالیکه قیمت PVC K67 وارداتی بر اساس CIF چین / هند اخیرا به بالاترین سطح خود در سه ماه گذشته رسیده است. در عین حال PVC بازار جنوب شرق آسیا به بالاترین سطح خود از اواسط ماه ژانویه تاکنون رسیده است.

رکود بازار به دلیل نگرانی‌های ناشی از جنگ تجاری

افزایش تنش تجاری میان  چین و ایالات متحده به  بازار پی وی سی این کشور به شدت صدمه وارد کرده است، خریداران با توجه به چشم انداز نامطمئن کوتاه مدت اقتصادی از بازار کنارگیری کرده اند.  

یک معامله گر چینی می گوید محدودیت عرضه و قیمت بالای پیشنهاد قیمت های وارداتی هم نتوانسته تغییری در وضعت بازار داخلی به وجود بیاورد. کاهش تقاضا روی وضعیت بازار سنگینی می‌کند و فروشندگان از تلاش برای بالا بردن قیمت‌ها ناامید شده‌اند.

تقویت PVC  وارداتی به دلیل محدودیت جهانی عرضه و تقاضای بالای بازار هند  

از سوی دیگر، در پی اعمال افزایش 40 دلاری توسط یکی از تولیدکنندگان اصلی تایوان بر قیمت‌های پیشنهادی‌اش برای فروش در ماه جولای، قیمت پی وی سی وارداتی در بازارهای آسیایی شاهد رشدی تازه بود.

یک تولید کننده منطقه‌ای خاطرنشان کرد: "پس از به نتیجه رسیدن چند معامله در هفته گذشته ما قیمت‌های خود را 30 دلار در هر تن افزایش دادیم. تقاضا در بازار هند همچنان دلگرم کننده است.  و از آنجا که نگرانیها در مورد عرضه ممکن است همچنان در کوتاه مدت ادامه پیدا کند، احتمال دارد بازار پی وی سی بتواند ثبات خود را حفظ کند. "

از طرف دیگر، برخی از فعالان بازار اظهار داشتند که کاهش تقاضا در چین، سقوط بهای اتیلن در معاملات نقدی تا کمترین سطح یک دهه اخیر در آسیا و فرا رسیدن فصل باران‌های موسمی در هند و در برخی از کشورهای آسیای جنوب شرقی ممکن است در آینده منجر به افزایش بیشتر قیمت PVC شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟