سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

واردات پلیمر ترکیه در نیمه اول سال به پایین ترین میزان چند سال اخیر رسید
PVC و HDPE تا کمترین میزان یک دهه اخیر سقوط کردند، کل واردات پلیمری ترکیه طی ماه های ژانویه تا ژوئن دو میلیون و چهارصد و بیست و دو هزار تن بوده است.

گروه ترجمه ویکی پلاست: داده ها از آمار واردات ChemOrbis نشان می دهد که در  سال 2016 که حجم واردات دو میلیون و سیصد و شصت و هشت هزار تن بوده است.

داده ها از آمار واردات ChemOrbis نشان می دهد که در  سال 2016 که حجم واردات دو میلیون و سیصد و شصت و هشت هزار تن بوده است. حجم واردات در نیمه اول امسال در مقایسه با شش ماه اول سال 2018  نیز در حدود 7.5٪ کاهش یافته است.

مشکلات اقتصادی در کشور فعالیت های خرید را تحت تاثیر قرار داده و خریداران رویه محتاطانه ای در پیش گرفته اند. همچنین فعالیت های انبارگیری و ذخیره سازی تحت تاثیر محدودیت نقدینگی قرار دارد.

فعالیت محدود در برخی بازارهای خاص از جمله ساخت و ساز ، بسته بندی و کیسه های خرید ، بازار را تحت الشعاع خود قرار داده و باعث شده خریداران خرید را محدود به نیازهای معمول خود کنند.  

• کمترین میزان واردات پلی پروپیلن در 2 سال گذشته

واردات هموپلی پروپیلن ترکیه در نیمه تخست امسال846 هزار تن بود که نسبت به سال گذشته در حدود 1 درصد  کاهش داشته است. این رقم کمترین میزان از سال 2017 است.

در نیمه اول سال 2017 واردات ترکیه 800 هزار تن بوده است.  روند مشابهی در مورد کوپلیمر پلی پروپیلن هم دیده می شود، زیرا حجم واردات بر روی رقم 153 هزار تن متوقف شد که کمترین رقم از سال 2017 است. علاوه بر این واردات نسبت به نیمه اولسال 2017 در حدود 5.5 درصد کاهش یافته است.  

• واردات پلی‌وینیل کلراید PVC در نیمه ابتدایی سال کمترین میزان را در یک دهه اخیر نشان می دهد

براساس داده های ChemOrbis ، واردات PVC با20 درصد کاهش نسبت به سال قبل به 302000 تن در 6 ماهه نخست سال رسیده است که کمترین میزان در 10 سال گذشته برای مدت زمان مشابه را نشان می‌دهد. واردات ترکیه در نیمه اول سال 2009 دویست و چهل و هشت هزار تن بوده است.

• کاهش واردات پلی اتیلن سبک و سنگین،  افزایش واردات استثنایی پلی اتیلن سبک خطی

حجم واردات پلی اتیلن سبک LDPE در نیمه اول سال 2019 به 140 هزار تن رسید که پایین ترین میزان  واردات در 3 سال گذشته است. علاوه بر این، این رقم نسبت به نیمه اول سال  2018 هم بیش از 10 درصد کاهش یافته است.

رقم واردات پلی اتیلن سنگین HDPE در نیمه اول 2019 به 280 هزار تن رسید که کمترین میزان در 9 سال است. در مقایسه با شش ماهه اول سال گذشته نیز ، این تقریباً 17 درصد کاهش داشته است.

واردات پلی اتیلن سبک خطی LLDPE در نیمه اول سال  یک استثناء بود زیرا در مقایسه با نیمه اول 2018 افزایش 1درصدی را تجربه کرد که بیشترین حجم واردات گزارش شده از زمانیست که chemorbis شروع به جمع آوری داده ها در سال 2000 کرد. در مقابل ، واردات پلی اتیلن سبک خطی متالوسن mLLDPE در نیمه اول سال 2019 با کاهش 30درصدی به 23هزار تن رسید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟