پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

دغدغه صنایع پایین دست پتروشیمی در تامین خوراک/پالایشگاه های جدیدی با مجوز سران سه قوه ساخته می شود
رییس کمیسیون انرژی مجلس، گفت: پیشنهاداتی در بحث پالایشگاه سازی به صورت مکتوب به سران سه قوه و وزارت نفت ارائه شده است که در حال حاضر منتظر اعلام مجوز از سوی دستگاه های ذیربط هستیم.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از خانه ملت، فریدون حسنوند با اشاره به نشست های متعدد کمیسیون انرژی و وزارت نفت برای بهینه سازی مصرف سوخت، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت توصیه ها و دستوراتی در حوزه انرژی به ویژه در حوزه وزارت نفت و سوخت مطرح فرمودند که در جلسات مشترک محورهای فرامین رهبری مشخص شد تا راهکارها برای تحقق اجرا و عملیاتی شدن فرامین تعیین  شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: طی روزهای آینده بخشی از راهکارها برای بهینه سازی مصرف سوخت اعلام می شود و برخی نیز در مسیر تحقق است.

واردات سوخت باید مسدود شود

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم کاهش مصرف سوخت است، ادامه داد: باید تدابیر فنی، فرهنگی و آموزشی در این بخش اندیشیده و اقداماتی صورت گیرد که از قاچاق سوخت جلوگیری شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مصرف بالای سوخت در کشور، اظهار داشت: باید تدابیری اندیشیده شود که خوداتکایی و استقلال در تولید سوخت تامین، از خروج ارز جلوگیری و واردات مسدود شود.

سهمیه خوراک خارج از بورس برای صنایع پایین دست پیشنهاد داده شد

وی با بیان اینکه در بحث پالایشگاه سازی پیشنهاداتی به صورت مکتوب به سران سه قوه و وزارت نفت ارائه شده است، افزود:  در حال حاضر منتظر اعلام مجوز از سوی دستگاه های ذیربط هستیم و اگر به تصویب قوانین در این بخش نیازی باشد این اتفاق رخ می دهد.

حسنوند با اشاره به دغدغه صنایع پایین دست پتروشیمی در تامین خوراک، ادامه داد: برخی راهکارها به عنوان سهمیه خوراک خارج از بورس برای صنایع پایین دست پیشنهاد داده شده به نحوی که محصول تولیدی آنها که به دست مردم رسیده و در بازار عرضه می شود افزایش قیمت نداشته باشد و تعادل و آرامش را در بازار ایجاد کند.

نگاه به صادرات برای ارزآوری و تولیدات داخلی برای اشتغال است

وی تاکید کرد: در بحث قیمت گذاری نرخ خوراک پیشنهاداتی برای صنایع پایین دست و بالادست مطرح شده که اگر مصوب شود برخی از نیاز صنایع پایین دست در تامین خوراک محقق و کارخانه ها فعال می شوند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با تصویب پیشنهادات جدید برای تامین خوراک صنایع پایین دستی تعادل قیمتی برای مصرف کننده ایجاد می شود تا قیمت ها افزایش نیافته و برای کشور ارزآوری داشته باشد، چراکه در حال حاضر نگاه به صادرات برای ارزآوری و تولیدات داخلی برای اشتغال است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟