پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رضا محتشمی پور برکنار شد/ سوابق و عملکرد+دلیل برکناری
بر اساس اخبار موثق رسیده به ویکی پلاست، رضا محتشمی پور، رییس دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی از سمت خود برکنار شده و هفته آینده، جایگزین او معرفی می شود.

به گزارش ویکی پلاست، مقاومت محتشمی پور در مقابل خروج بخشی از محصولات پتروشیمی از بورس کالا به عنوان دلیل اصلی اختلاف نظر او با مدیران وزارت نفت و علت برکناری او، شمرده شده است.

رضا محتشمی پور، متولد سال 1353 در خراسان و فارغ التحصیل مهندسی پلیمر دانشگاه امیر کبیر است. محتشمی پور فعالیت رسمی خود در پتروشیمی را از واحد پلی پروپیلن پتروشیمی بندرامام آغاز کرد.

مدیرکلی در دانشگاه امیرکبیر و معاونت در شرکت آموزشی رهاوران پتروشیمی از دیگر مسئولیت هایی است که در کارنامه محتشمی پور دیده می شود.

اما آنچه که اهالی صنایع پایین دست پتروشیمی، محتشمی پور را با آن مسئولیت بیشتر از همه می شناسند، حضور طولانی او در دفتر توسعه صنایع پایین دستی و همکاری او با مدیران عامل زیادی همچون، ابراهیمی اصل، نجابت، نژادسلیم، بیات، شعری مقدم، شاهدایی و نوروززاده است.

توجه محتشمی پور به جایگاه تشکل ها در سال های گذشته باعث شد رفته رفته انجمن های مختلف در بدنه تصمیم گیری حضور پیدا کنند و هویت بیابند. حضور مستمر او در جلسات تشکل ها و پاسخگویی او به تشکل ها، از وجوه بارز شخصیتی رضا محتشمی پور است.

بیشترین تعامل بین وزارت صنعت و شرکت ملی پتروشیمی نیز، مرهون حضور محتشمی پور بود. او از منتقدین همیشگی بهین یاب بود و همه اتفاقات و تجربیات چند سال گذشته، کار را به جایی رساند که اکنون، دفتر توسعه صنایع پایین دستی، مدیریت کامل ستاد تنظیم بازار را به عهده دارد.

محتشمی پور را همه با سلامت نفس و تعهد کاری بسیارش می شناسند. هیچ فردی نیست که او را از نزدیک دیده باشد و بر سلامت کاری و سلامت نفس او، شهادت ندهد. همین ویژگی شخصیتی، وی را در برابر رانت های مختلف قرار داد و به عنوان یکی از اولین منتقدان رانت عظیم ناشی از اشتباه قیمت گذاری با دلار تک نرخی در بازار محصولات پتروشیمی، شناساند.

ویکی پلاست ضمن احترام به شخصیت و فعالیت های رضا محتشمی پور برای او آرزوی موفقیت دارد.

از احمد جزایری، مدیرعامل سابق پتروشیمی صدف به عنوان جایگزین احتمالی رضا محتشمی پور نام برده می شود.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 88%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
ایرانی شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱
کسی که سلامت نفس بیشتر داشته باشند محکوم به تعویض است. ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟