پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

برکناری میرافضلی از پتروشیمی جم تأیید شد
یک منبع آگاه در تماس با ویکی پلاست، برکناری میرافضلی از مدیریت پتروشیمی جم را تأیید کرد. از سعیدی به عنوان جایگزین میرافضلی نام برده می شود.

به گزارش ویکی پلاست، در طی سال‌های گذشته به کرات خبر برکناری میرافضلی از پتروشیمی جم شنیده شده بود و سپس، خبرهای منتشره، تکذیب می شد، اما خبر امروز برکناری میرافضلی توسط دو منبع آگاه، تأیید شده است.

محمدرضا سعیدی دانش آموخته شیمی مقطع کارشناسی ارشد در ایران و هم تحصیل‌کرده MBA، لایسنسیت (LiC ) و دکترا (Ph.D) بازاریابی صنعتی با تمرکز بر کسب وکارهای بین المللی (International Business) و کارافرینی درکشور سوئد است.

دکتر سعیدی بخش عمده تجربه مدیریتی خود را در مدیریت هلدینگ ها و بنگاه‌های پتروشیمی و حوزه شیمی نظیر دارو  در سطوح مختلف همچون مدیر عامل، هیات مدیره اعم از شرکت‌های تولیدی یا سرمایه گذاری و هولدینگ گذرانده است و بین المللی سازی شرکت ها و توسعه قابلیت های مربوطه محور تخصصی ایشان است.

وی همچنین عضویت در هیات مدیره پتروشیمی غدیر ، هلدینگ تیپیکو، نمایندگی مجلس و معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش را در کارنامه خود دارد.

 لازم بذکر است سید حسین میرافضلی مدیر عامل فعلی پتروشیمی جم با مدیریت بیش از ۴۰ ماه خود کارنامه  موفقی از خود بر جای گذاشته با استقبال از پیشنهاد انتخاب محمدرضا سعیدی به عنوان مدیر عامل این مجتمع؛ به عنوان رئیس هیات مدیره پتروشیمی جم به کار خود ادامه خواهد داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 64%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟