پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

تغییر سهمیه واحدهای شیمیایی از خرید 96 به بهین یاب
مسئولان دفتر توسعه صنایع تکمیلی اعلام کردند مبنای خرید واحدهای شیمیایی که به خرید سال 96 تغییر پیدا کرده بود از امروز (چهارشنبه 21 شهریور 97) به سهمیه بهین یابی آن ها تغییر پیدا می کند.

به گزارش ویکی پلاست از ابتدای هفته گذشته و با اجرایی شدن دستورالعمل ستاد تنظیم بازار و بر اساس سومین صورتجلسه کمیته تخصصی پتروشیمی، سهمیه واحدهای تولیدی پلیمری و شیمیایی بر اساس خرید بورسی واحدها در سال 1396 تعیین شد.

حالا و بعد از گذشت دو هفته، خبر می رسد که به جز برگشت سهمیه واحدهای شیمیایی به بهین یاب، سهمیه برخی واحدهای پلیمری هم اصلاح شده و به سهمیه سال گذشته آن ها در بهین یاب تغییر پیدا کرده است.

وزارت صمت، 14 شهریور در پیامکی به تولیدکنندگان اطلاع داد که برای تداوم اعتبار سهمیه بهین یاب، باید آمار تولید ماهیانه خود را وارد سامانه بهین یاب کنند و اداره صنایع استان هم این آمار را تأیید کند. همچنین مالیان بر ارزش افزوده خود را در پایان هر سه ماه به سامانه بهین یاب وارد کرده و در نهایت، مقاصد سهمیه دریافتی از بورس کالا و نشانی انتقال محموله ها را به صورت مستمر اعلام کنند.

دوشنبه 19 شهریور بود که دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی، سهمیه جدید همه واحدهای پلیمری و شمیایی را اعلام کرد. میزان سهمیه پلیمری ها را اینجا و سهمیه شرکت های شیمیایی را از اینجا ببینید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟