شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

تشکل ها و دفتر توسعه صنایع پایین دستی؛ دو مرجع رسیدگی کننده به سهمیه ها
بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی ویکی پلاست، واحدهای تولیدی، بسته به نوع درخواست خود در مورد سهمیه های بهین یاب، می توانند به یکی از دو روش زیر عمل کنند.

به گزارش ویکی پلاست، کسانی که معیار سهمیه بندی اخیر را قبول ندارند و سال گذشته (96) مواد اولیه خود را با واردات یا از طریق بازار آزاد تأمین کرده اند، باید اعتراض و درخواست خود را به تشکل تخصصی خود اعلام کنند تا پس از بررسی و تأیید تشکل تخصصی، درخواستشان جهت اصلاح سهمیه، به دفتر تخصصی وزارت صمت ارسال شود.

همچنین واحدهایی که در سال 97 افزایش ظرفیت داشته اند و افزایش ظرفیت آن ها در بهین یاب ثبت نشده، نیز از تشکل تخصصی خود این موضوع را پیگیری کنند.

اما گروه دوم، یعنی واحدهایی که قائل اند سهمیه وارد شده در بورس آن ها کاهش پیدا کرده و به میزان سهمیه خود اعتراض دارند، طبق اطلاع قبلی که اعلام شده بود، دفتر توسعه صنایع تکمیلی، رسیدگی کننده به موضوع کاهش سهمیه هاست، می توانند درخواست خود را به شماره 88601290 ارسال کنند.

گفتنی است بر اساس مصوبه سوم کمیته تخصصی پتروشیمی که روز گذشته رسانه ای شد، معیار سهمیه های فعلی بهین یاب واحدهای تولیدی نیز، بعد از فراخوانی که به زودی داده می شود، بر اساس مالیات بر ارزش افزوده سال 96 و سه ماهه اول 97 تعیین می شود. لذا در صورت عدم ارائه مالیات بر ارزش افزوه دوره یاد شده، توسط واحدهایی که هم اینک سهمیه دارند، احتمال تغییر در سهمیه های فعلی نیز دور از ذهن نیست.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 83%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
صالح غفاری سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷
سلام و خسته نباشید ؟ بنده حقیر که 10 سال پیش سرپناه خانوده ام یک منزل مسکونی کارگری که داشتم را فروختم تایک کسب کاری برای فرزندانم وچند تن از فامیل راه بیندازم درسال 87 حدود 10 ماه ماهانه 2تن نیم سهمیه مواد دادن. و بعدش سهمیه ها قدشد و من بخاطر نداشتن نقدینگی مجبور به تولیدبصورت اجرتی برای سرمایدار شدم وحدود 6سال اجرتی کارکردم تااینکه برای سرمایه دارهم مرغون به صرف نبود و من را تنهاگذاشت باز باخطر نداشتن نقدینگی وبخاطر اینکه کارگاه تعطیل نشود مواد را بصورت اعتباری ازدلال تهیه میکردم. و تا اواست سال 94 ادامه دادم وقتی به خودم امدم دیدم هرچه این چند سال کارگاه کار کرده سودش رادلال برده وحدود 600 میلیون من را ببدهکارم کرده به اجبار کارگاه تعطیل شد تا اخر سال گذشته بیشتر پول دلال را دادم و از اول سال خودم وزن و فرزندانم دوباره بصورت اجرتی کارگاه راراه انداختیم وشروع کردیم به کاروداریم کارمیکنیم حالا من وامسال من که بخاطرنداشتن نقدینگی مجبوریم اجرتی کارکنیم وبیمه ومالیات وپول قبض ان چنانی را بخاطر تعطیل نشدن وبیکارنشدن خودم وفرزندانم سروقت پرداخت می کنیم حالا 10 ساله که پروانه بهربرداری ازاداره صنایع دارم و سال 96 که هیچ از9 سال پیش من بخاطر مشکل مالی هیچ خریدی ازبورس نداشتم لطفا راهنمائی کنید تکلیف بنده چیست بایدبازهم قانونی هزینه های قانونی راپرداخت کنم وخودم وخانوادم برده سرمایه دارباشیم یک مسلمان پیدا نمیشه صدای من وامسال من را که ازلحاظ نقدینگی قدرت خرید ازبورس رانداریم رابه مسعولین برساند تکلیف ما چیست زحمت کارکردن رامابکشیم مواداولیه را سرمایه دار بگیره این چه عدالتیه به قول همکارعزیز که گفته بود برای اداره صنایع کاری ندارد که تولیدکنند اصلی را پیدا کند راست میگه چه جوری اداره دارای بلده بیاد کارگاهارا پیداکنه ان وقت اداره صنایع نمی تونه ازقبض برق یا بیمه یابازرسی یاامتحان عملی انجام بدن تاتولید کاراصلی شناسائی بشه نه اینکه یارو اسم مواد را نمیدونه ولی 100تن 100تن مواد بهش میدن حق ما ضعیفها هم پامال میشه لطفا بند حقیر را راهنمائی کنید ممنون ارسال پاسخ
شرکت ص ب کرمانشاه دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷
با سلام شرکت ما تنها تولید کننده بطر PETتک مرحله ای با تکنولوژی ژاپن میباشد مقدار سهمیه ما در سال 96 مقدار 120تن بوده و علت جذب نشدن سهمیه عدم عرضه مناسب گرید BG820sو BG820n در بورس و شرایط حاکم بر بورس میباشد این واحد قریب 20سال است فعالیت داشته اما از سال 91با این مشکل گریبان گیر بوده ایم ودر حال حاضر با توجه عدم تولید مشتریان شرکت به طبع از ما دچار عدم تولید دوغ و نوشابه شده اند ، فریاد رس ما با با صداقت در عرصه تولید کدام یک از مسئولین است ؟نه سازمان صمت ، نه بورس ، ونه پتروشیمی تا کنون نتوانسته اقدام مثبتی در این راستا انجام دهند ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟