جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

افزایش قیمت PVC در بازار ترکیه + چشم انداز
در ترکیه، فعالان بازار در نمایشگاه پنجره اوراسیا در تاریخ 11 تا 14 نوامبر در استانبول گرد هم آمدند تا در مورد مسیر بازارهای جهانی صحبت کنند. پیشنهادات اروپایی تا اواسط نوامبر کمتر شد زیرا فروشندگان پیشنهادهای فروش بالاتر خود را حفظ کردند در حالی که چشم ها به اعلام تاخیر از شرکت بزرگ تایوانی (فارموسا) به آسیا ماند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از chemorbis، محدوده معاف از گمرک K67 به طور ثابت به 10 دلار در هر تن افزایش در هفته در 810-850 دلار/تن CIF ترکیه، به صورت نقدی، ثابت ماند. قیمت‌های مصر همچنان پایین‌ترین محدوده کلی را تشکیل می‌داد، در حالی که برخی از پیشنهادهای فروش محموله‌های اروپایی بین 860-870 دلار در هر تن مطرح می‌شدند.

یکی از نمایندگان یک تامین کننده اروپایی گفت: "خریداران همچنان به دنبال پایین ترین قیمت های قبلی در حدود 830 دلار در هر تن CIF بودند. با این وجود، دیگر قادر به ارائه این سطوح نیستیم.»

در همین حال، قیمت‌های PVC K67 بدون تغییر در 770-800 دلار/تن CIF، مشروط به عوارض قابل اعمال ارزیابی شد. سیاست قیمت‌گذاری آتی برای محموله‌های سابق ایالات متحده آمریکا مبهم است، زیرا قیمت‌های معامله‌گران نزدیک به مرز 800 دلار در هر تن باقی مانده‌ و از سوی دیگر برخی پیش‌بینی‌های خریداران برای تخفیف‌هایی برای این مبدا از حیث تقاضا، ناچیز بوده است. «انتظارات گسترده خواستار افزایش برخی تلاش‌ها از سوی یک شرکت بزرگ تایوانی در ماه دسامبر در بازارهای آسیایی است. این ممکن است دست فروشندگان آمریکایی را تا حدی قوی نگه دارد. در عین حال، آرامش پایان سال و فصل زمستان در ایالات متحده و اروپا ممکن است زمان بیشتری را سپری کند، بدون اینکه به برخی ظرفیت‌ها اشاره کنیم، قیمت ها حتی ممکن است به 750 دلار در هر تن بازگردد.

در بازار محلی ترکیه، قیمت‌ها افزایشی شدند، البته در مقادیر اندک 20 دلار در هر تن در هفته. بر این اساس، K67 با احتساب مالیات بر ارزش افزوده از هفته گذشته به ازای هر تن 1040-1090 در انبار، ارزیابی شد. K58 و K70 به ترتیب به 1050-1110 دلار در هر تن و 1080-1140 دلار در هر تن افزایش یافتند.

چشم انداز

در کوتاه‌مدت، قیمت‌ها ممکن است نزدیک به سطوح فعلی خود باشند. این عوامل شامل تلاش‌های فروشندگان برای جبران ضررهای حاشیه‌ای، بازارهای پایین‌دستی در سراسر جهان و چالش‌های کلان اقتصادی در داخل ترکیه است.

سیاست قیمت‌گذاری بعدی فارموسا، نقش کلیدی در تنظیم لحن بازار خواهد داشت زیرا ممکن است بر سازندگان PVC آمریکایی تأثیر بگذارد. فعالان بازار، همچنین نتیجه نمایشگاه پنجره اوراسیا را در دوره آینده ارزیابی خواهند کرد. در جاهای دیگر، قیمت‌ها روندی ملایم را دنبال کردند که تسلیم تقاضای کم و کاهش قراردادهای اتیلن در اروپا شد، در حالی که قیمت‌های واردات در آسیا قبل از اطلاعیه‌های جدید فروشندگان ثابت بود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟