پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

بازار PVC ترکیه در شروع سال جدید
در ترکیه، قیمت واردات PVC با شروع ماه ژانویه روند پایدار خود را با وجود تقاضای محدود و کمبود محموله های آسیایی در میان بحران حمل و نقل طولانی مدت، حفظ کرد، بر اساس داده های ChemOrbis، میانگین هفتگی بازار PVC، از 5 ماه گذشته، پایین تر بود.

به گزارش ویکی پلاست، قیمت PVC K67 از هفته گذشته در $740-760/تن CIF، ثابت ارزیابی شد. پیشنهادات ایالات متحده در طیف وسیعی از $750-770/تن مطرح بود، در حالی که معامله گران گزارش دادند تقاضای مشتریان، ضعیف است. یکی از آنها گفت: “ما قصد داریم که محموله های خود را به مناطق دیگر هدایت کنیم، زیرا تقاضای موجود در ترکیه بسیار کم است.”

محدوده قیمت PVC K67 از هفته گذشته، مشروط به عوارض قابل اعمال در بازه قیمتی 740-760 دلار / تن CIF ثابت ارزیابی شد. پیشنهادات ایالات متحده در محدوده 750-770 دلار در هر تن مطرح شد در حالی که معامله گران گزارش دادند که تقاضای مشتریان، ضعیف است. یکی از آنها گفت: "ما قصد داریم محموله های خود را به مناطق دیگر هدایت کنیم، زیرا تقاضا در ترکیه بسیار کم است."

نرخ حمل و نقل به سرعت در حال افزایش است تا از اوایل سال 2024 پیشنهادات PVC شرق آسیا را تحت تأثیر قرار دهد. خریداران متعدد تایید کردند که هیچ پیشنهاد رسمی از تامین کنندگان کره جنوبی یا چینی خود را در شرایط فعلی نمی شنون، و حتی قبل از تعطیلات سال نو، حمل و نقل از منطقه به ترکیه دو برابر می شود.

در بازار محلی، فقدان قیمت پررنگ است زیرا تعطیلات تا اواسط هفته ادامه داشت. قیمت کالای K67 بدون تغییر در 1050-1100/تن انبار سابق، از جمله مالیات بر ارزش افزوده ارزیابی شد. K58 و K70 همچنین در $1060-1120/تن و $1140-1190/تن با همان شرایط بودند.

چشم انداز
فعالان بازار ترکیه احتمالا در کوتاه مدت موضع مشاهده و انتظار را با تأثیر محدود از مسائل حمل و نقل و آینده بی ثبات نفت خام، حفظ خواهند کرد. در بازارهای اروپا، قیمت ‍‌ها هیچ تغییر عمده ای را ثبت نکردند. در چین، PVC تحت فشار عرضه و تقاضای مشتق شده از آن قرار داشت. در همین حال، در آمار، واردات PVC نوامبر در هر دو صورت ماهانه و سالانه کاهش یافته است.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟