شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

کاهش قیمت PVC در بازار ترکیه
در ترکیه، عرضه و تقاضا برای یک هفته دیگر بازار PVC، ضعیف بود. با اعلام‌های کاهش تولید فارموسا در نوامبر، انتظارات نزولی در آسیا، تقویت شد. انتظار می‌رود که بیشتر تامین‌کنندگان واردات تا هفته آینده پیشنهادات جدید خود را ارائه کنند، این در حالی که بازار داخلی در سایه رکود قرار دارد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از chemorbis، میزان معاف از گمرک K67 10 تا 20 دلار در هر تن کاهش یافت و در هفته 800 تا 850 دلار در هر تن CIF ترکیه، نقدی ارزیابی شد. پایین ترین قیمت به محموله های مصری با قیمت 800-810 دلار در تن تعلق داشت که فعالان بازار انتظار دارند در دوره آینده سطوح 780-790 دلار در هر تن هم، دیده شود.

قیمت های اروپایی هنوز اعلام نشده بود، در حالی که یکی از نمایندگان یک سازنده بزرگ PVC اظهار داشت: «تامین کننده ما احتمالاً پیشنهادات نوامبر را تا حدودی کاهش خواهد داد. با این حال، میزان کاهش احتمالی در حال حاضر نامشخص است زیرا فروشندگان اروپایی باید از حاشیه سود خود محافظت کنند. پیش‌بینی‌ها برای قراردادهای بعدی اتیلن به کاهش کاهش قیمت نفتا و نوسانات قیمت نفت، اشاره دارد.

پیشنهادات برای محموله‌های PVC کره جنوبی پس از کاهش 100 دلاری هر تن از محموله‌های بزرگ تایوانی به مراکز آسیایی در اوایل این هفته، کاهش جدیدی در ترکیه ثبت کرد.  چندین فعال بازار تایید کردند که K67 به آستانه 800 دلار/تن CIF نزدیک شده است.

قیمت پی وی سی K67 با 10 دلار در هر تن پایین تر از هفته گذشته در 730-770 دلار در هر تن CIF، مشروط به عوارض قابل اعمال، ثبت شد. چندین فعال بازار گزارش دادند که قیمت‌های رسمی را از فروشندگان آمریکایی نشنیده‌اند در حالی که انتظارات خود را برای کاهش بیشتر بر اساس آسیای نزولی حفظ کرده‌اند. یک تاجر بین المللی گفت: ما منتظر خواهیم بود و سیاست بعدی سازندگان PVC ایالات متحده را ببینیم.

در بازار داخلی ترکیه، قیمت K67 هفته ای 30 تا 40 دلار در هر تن کاهش یافت و ارزیابی ها K67 را به 1010 تا 1070 دلار در هر تن، شامل مالیات بر ارزش افزوده رساند. طبق گزارش ها، تولیدکننده داخلی، پتکیم، کاهش قیمت های جدیدی را با یک تولیدکننده پروفیل صادر کرد که قیمت های جدیدی را کمتر از 1000 دلار در تن برای خریدهای بزرگ دریافت می کرد. K58 و K70 با کاهش 10 تا 30 دلاری در هر تن نسبت به هفته گذشته به ترتیب به 1050-1100 دلار در هر تن و 1080-1130 دلار در هر تن رسیدند.

چشم انداز

فعالا بازار پیش‌بینی می‌کنند که تامین‌کنندگان جریان اصلی PVC پیشنهادات نوامبر خود را در هفته آینده، با مقداری کاهش از اکتبر، اطلاع رسانی خواهند کرد. فروشندگان پی وی سی اذعان می کنند که هیچ سیگنالی مبنی بر بهبودی قوی ارائه نشده و چشم انداز تقاضای جهانی امیدوارکننده به نظر نمی رسد، که زیربنای انتظارات ضعیف قیمت است.  

تشدید آشفتگی در خاورمیانه منجر به نوسانات شدید در معاملات آتی نفت خام شده است که به نظر می‌رسد عاملی برای نظارت در دوره آینده باشد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟