شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 7 مرداد 1402/ شماره 802
عناوین مهم امروز: تداوم افزایش قیمت‌های جهانی، دلار روی نوار مرز 49 هزار، قیمت های بازار کاهشی و بدون تغییر

تداوم افزایش قیمت‌های جهانی
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 28 ژوئیه 2023، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت های جهانی، عمدتا روندی افزایشی داشتند. در نشریه پلتس، پی وی سی، پ پ ها و سبک فیلم، بیشترین افزایش را داشتند. در نشریه آیسیس نیز، قیمت ها عمدتا افزایشی بود. در این نشریه، پلی استایرن ها، پ پ ها و سنگین بادی بیشترین افزایش را نسبت به سایر گروه ها، تجربه کردند.
 
نیما همچنان در 28.500
میانگین هفتگی فروش حواله کالاهای اساسی همچنان در قیمت 28 هزار و 500 تومان، بدون تغییر است. قیمت های پایه‌، فردا در حالی اعلام خواهد شد که دلار نیمایی ثابت است و قیمت های جهانی نسبت به هفته گذشته روندی افزایشی دارند.

دلار روی نوار مرز 49 هزار
دلار آزاد که هفته گذشته، جمعا 280 تومان افزایش داشت و بازار را با 48 هزار و 930 تومان به پایان رسانده بود، امروز و هفته جدید را افزایشی و با 49 هزار و 100 تومان آغاز کرد. دلار با روندی نزولی به کانال 48 هزار تومان عقب نشینی کرد ولی مجددا به 49 هزار تومان بازگشت. در نهایت تا ساعت 15، هر دلار، با 120 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته، 49 هزار و 50 تومان پیشنهاد می‌شد. در مرکز مبادله ارز و طلای کشور نیز، دلار نسبت به چهارشنبه، تغییری نداشت و 41 هزار و 278 تومان قیمت خورد.

قیمت های بازار کاهشی و بدون تغییر
قیمت های بازار امروز عمدتا روندی کاهشی و بدون تغییر داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس سنگین بادی، سنگین فیلم و سبک فیلم بیشترین کاهش را داشتند و بین 300 تا 1200 تومان اُفت را ثبت کردند. کالاهای گروه پ پ نساجی هم امروز، یا بدون تغییر ماندند و برخی تا 800 تومان کاهش را تجربه کردند. گروه پ پ شیمیایی و پی وی سی ها، همگی بدون تغییر پیشنهاد شدند و گروه پت بطری 1500 تا 2000 تومان ریزش داشت.

پایان هفته برنت با صعود به 84 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 80 دلار آغاز کرده بود، در طی هفته بین 80 تا 84 دلار نوسان داشت و در نهایت بازارهای جهانی، روز جمعه با 84 دلار، بسته شدند. قیمت پایانی نفت برنت در معاملات جمعه، 84 دلار و 29 سنت بود.

بورس هفته را قرمز پوش آغاز کرد
بعد از کاهش 7 هزار و 752 واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، بورس تهران امروز و هفته جدید را صعودی آغاز کرد ولی شاخص کل در پایان معاملات کاهشی شد و با افت 3 هزار و 767 واحدی، به 1 میلیون و 996 هزار واحد عقب نشینی کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟